Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 1/9 minijackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/33493-v75-jaegersro-1-9-minijackpott/)

HuBBaBuBBa 2018-09-01 08:03

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 582277)
4 Luxury Brodde

Går upp i klass dock men om han kan sänka sitt rekord 1,5 sekund så kanske det går????????

Björnland 2018-09-01 09:40

Och Mack Dragan....stapplar f-n i mål näst senast, längden före Pompalo som gått i dödens och stenslagen av Speedmeister (aldrig hört talas om liket). Ute mot ett sopgäng senast och övertygade inte.

Jag är nere på Trinity Lux och Zoko Lane på mitt system. Kanske även Mr Lindy.

Härliga streckprocent.[/QUOTE]

Känns lite som fake news för mig, Speedmeister var väl den enda som höll svansen högt den dagen i det loppet, kolla hur högt han håller svansen, högre än när en Veijohäst som kommer ut i full form gör & Mack Dragan behövde loppet men den stapplar inte i mål med Speeden går snabbare över linjen.
Sist vann Dragan lätt.

Borde vara full form nu på Dragan.

Basse 2018-09-01 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 582276)
Nån som tyckte att Logo Light var bra i lördags?

Då kan vi diskutera lite kring dagens stänkare, alla kategorier. Krossade LL från dödens, bara för ett par veckor sedan, har ett perfekt startspår med både tränare och kusk i form.

4% i nuläget.

Definitivt utgång på tvilling och tvångsstreck på resterande spelformer.

Jag tror veckans bästa spik finns i det loppet- 5 Gustafson

Gustafson var mycket bra sist mot Visa As som är en riktig kanon. Gustafson hamnade i rygg på Visa As från sitt 9:e spår men det syntes att hästen är startsnabb. Idag startar man från spår 5 och jag tror Ebbinge sitter i spets tidigt och då ska de andra vara mycket bra för att slå den här holländaren!
Gör sitt tredje lopp efter vila och bör vara ÄNNU bättre idag.

Tycker att allt talar för Gustafson idag.

*Spets på Jägersro

*bevisad form (som bör vara ännu bättre idag)

*resan sist- gick i mål med full spänst efter fin resa. Inte tömd och redo för maxprestation idag.

Streckprocenten 17 gör denna till en av de bästa spikarna på länge:KO:

Dahle 2018-09-01 10:23

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 582281)

Gustafson var mycket bra sist mot Visa As som är en riktig kanon. Gustafson hamnade i rygg på Visa As från sitt 9:e spår men det syntes att hästen är startsnabb. Idag startar man från spår 5 och jag tror Ebbinge sitter i spets tidigt och då ska de andra vara mycket bra för att slå den här holländaren!

*Spets på Jägersro

*resan sist- gick i mål med full spänst efter fin resa. Inte tömd och redo för maxprestation idag.

Kan vara så
Men, jag tror det kan bli hårdkörning i loppet och sega ben till slut, vilket passar mina 2 bud väldigt bra. Visst Jägers bana och många spets vinnare, men här tror jag mest på bakspår. Tim Frontline och The Real Star
:KO:

Stankarn 2018-09-01 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 582283)
Kan vara så
Men, jag tror det kan bli hårdkörning i loppet och sega ben till slut, vilket passar mina 2 bud väldigt bra. Visst Jägers bana och många spets vinnare, men här tror jag mest på bakspår. Tim Frontline och The Real Star
:KO:

Gustafson var ju inte sådär blixtrande snabb ut näst senast, kunde trycka sig till spets efter 500-600 meter och det duger ju inte idag. Dessutom är väl spår 4-5 sämre på Jägersro efter införande av vinkeln. Det är klart att loppet senast kan ha fört fram honom ytterligare men jag tror ändå inte att den springer en låg 12-tid i dödens. The Real Star kan bli spännande om han hittar ner någonstans, bättre än vad startspåret ger för handen.

Stankarn 2018-09-01 11:57

Håller nog med Jens, blir inte lätt att lugga Prince of Persia på spets.

Öppnade efter under 05 näst senast och blåste enkelt till spets senast.

Alltid svårt att sätta in tyska, holländska och andra blåbärsnationers travhästar i svensk V75-konkurrens men inte f-n åker man så långt utan att tro på bra chans - och lär försvara spets så länge lampan lyser!

SakanAA 2018-09-01 12:12

Någon som hört vilka spelvärde spikar idag?

mackpeter 2018-09-01 13:21

Så här blev bolagssystemet.

V75
Inlämnat: 2018-09-01, 13:08
Jägersro
Lördag 2018-09-01
Start: 16:20
Kostnad: 1 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 8, 9, 12 (10, 1)
2: 1, 4, 9, 10 (7, 5)
3: 8 Cyber Lane (3, 4) en våldsam öppning med 2 i ledningen. 3 och 4 också startraketer. 8 avvaktar i tredje ytter och vinner lätt över upploppet.
4: 4 Vinci Power (3, 12) signalerna från Untersteinerstallet låter som Triumfmarschen ur AIDA. Bra spik till 20 %.
5: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (2, 12)
6: 1, 2, 3, 4, 7 (8, 12)
7: 1, 5, 11 (7, 2) vet inte riktigt var jag har favoriten. Har inte råd med fler streck.

6x4x1x1x8x5x3 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,50 kr = 1 440,00 kr.
Totalt: 1 440,00 kr.

Enrico1 2018-09-01 13:40

Bortglömd. Tycker Dornoch Am ärbortglömd.

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 582281)

*Spets på Jägersro

Tog ju ledningen plättlätt från spår 4 i volt och reglerade fältet
Chansspik

Shooter 2018-09-01 13:46

Mina spikar idag blir med stor sannolikhet Rajah Silvio, Dante Boko och Gustafson. Tre hästar som jag tror kan leda sina lopp runt om.

Nicklas 2018-09-01 13:51

V75
Inlämnat: 2018-09-01, 10:38
Jägersro
Lördag 2018-09-01
Start: 16:20
Kostnad: 108,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 8, 9, 10, 12
2: 7 Spartak Face
3: 3, 4, 8
4: 12 Aperfectdream
5: 1, 5, 10
6: 1, 3, 7, 8
7: 5 Mack Dragan

Tankar
Avd 1: chapter n deo tror jag blir hästen att slå. Imponerade senast utvändigt ledaren på bra tid.
Avd 2: spartak face håller jag som bästa häst i loppet. Hamnar han i vettigt spår tror jag han vinner utvändigt.
Avd 3: Dante boko har i princip inte vunnit något närmsta tiden och vek ner sig sist också. Misstänker han gör likadant idag. Tror örjan kan smyga in detta lopp om de blir för hårt. 3 hästar är väl helgardering känns det som.
Avd 4: aperfectdream var så fin senast så blir en chansspik.
Avd 5: tim frontline känns som en fin skräll med smyglopp. Håller dock prinsen och gustavsson före.
Avd 6: känns riktigt öppet. Toddler och arsenal ser jag med bra chans om de hamnar vettigt till. Hoppas att commanch moon viker ner sig om han hamnar i ledning.
Avd 7: mack dragan var lite slö näst senast men ryckte väl upp sig i förra loppet. Så tror han har bra chans.

Executive 2018-09-01 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av SakanAA (Inlägg 582288)
Någon som hört vilka spelvärde spikar idag?

Omgångens bästa spik
• 3 Dante Boko (V75-3) 22%

Omgångens näst bästa spik
• 1 Rajah Silvio (V75-2) 41%

Shooter 2018-09-01 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av Executive (Inlägg 582297)
Omgångens bästa spik
• 3 Dante Boko (V75-3) 22%

Omgångens näst bästa spik
• 1 Rajah Silvio (V75-2) 41%

Det var inte bra. Två av mina tre spikar. Då får man väl ställa in sig på torsk. :lol:

Gotland 2018-09-01 14:27

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 582299)
Det var inte bra. Två av mina tre spikar. Då får man väl ställa in sig på torsk. :lol:

Tänkte just precis exakt samma tanke... :lol:

trance_error 2018-09-01 14:32

TeamRedén

@TeamReden
7 minför 7 minuter sedan
Mer
Krångel med Örjans flyg, blir tyvärr ändringar idag.