![]() |
Så, dags för ett rejält tvillingspel med utgång på 9 GLOBALSATISFACTION.
Go, Uffe go! |
1: 1, 2, 6, 9 (7, 3)
2: 2, 8, 9, 10, 14 (6, 13) 3: 2, 3, 5, 8 (11, 12) 4: 3 Hövding Jaros (15, 5) 5: 2, 3, 8 (6, 1) 6: 1, 2, 9 (11, 5) 7: 3, 4 (10, 2) 4x5x4x1x3x3x2 = 1440 rader. 1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr. Totalt: 720,00 kr. Charrura eller Global nu sen avslutar Raja Ribb. Det kan väl förfan få inträffa, tack. |
Oskar verkar vara en trevlig kille,önskar honom fortsatt lycka
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Att han ens fick chansen att köra Readly igen ... Snacka om att Nurmos måste haft hjärnsläpp.
|
DD 1: 1, 10, 11, 12
DD 2: 1, 2, 3 Ovanstående tolv kombinationer känns väldigt intressanta vad gäller oddsen tycker jag :) |
Nybrink spikar Haugstad på DD! När vann norsken senast på V75?
|
Underbart att läsa , SNILLEN SPEKULERAR, såg ni inte loppet , era tomtar ????
där är en insedent e500m . Men då var väl ni på toaletten, Jorma kör väl in 15-20 milj |
Eftersom det ser ut att bli klen utdelning på V75 kör jag som vanligt en räddningsDD 11-6 till 18 ggr.
|
Mäktig prestation av Charrua Forlan!
|
Dåligt av Örjan att "bjuda" och bidra till solfjädereffekten! Varför inte låta Beau Mec ta spets för att sedan ta över i andraläget? Dålig känsla där....
Vidare obegripligt hur Beau Mec kan sitta kvar... Kalkonbeslut nr.2 |
Örjan är slut som kusk ,herre gud, varför tar han inte upp lite grand och låter W H ta spets, som garanterat hade släppt till VOLSTEAD.
|
Raja Ribb eller Dom Perginon för 7 rätt nu!
|
Är det någon som provat en månad gratis Stora Vinster?
https://www.trmedia.se/handla Rabattkod HÖSTLÖV |
Citat:
|
Nu är ju Volstead en bra rygg att sitta kvar i, normalt, och det ser alltid bättre ut när framförvarande häst (Volstead) tröttnar och Beau Mec kommer upp i dennes rygg. Krafter kvar, troligtvis, men inga vinnarkrafter som räcker att gå hela sista kurvan i tredjespår...
|
Angående Jorma så är han inte lika snabb i tanken längre och detta må vara honom förlåtet, men att klaga på honom för endast styrningen av MT Joinville blir löjligt. När Jorma tar ut hästen i tredjespår så händer något (taktar ur?), det är ju inte så att Jorma INTE VILL gå fram, det är hästen som konstrar, så klart.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jörgen westholm=Jävla tomte...(hade Raja Ribb på Tv men ej med volicity...
|
Vidhåller att Jörgen Westholm är en j-a tomte på att köra.
|
Westholm vilken talang
Skulle inte få köra min dammsugare |
Thomas säger och visar tidigt att "Jag släpper inte" Jörgen tycker "att jag är en större tränare fuck u...) 6 sist i mål..
|
Citat:
Bra styrning utav Jorma, hehe - dock ej av Westholm... |
Härligt JORMA
|
Hatar den där jävla Jörgen så innerligt
|
Citat:
Det är mest att han sitter och bara kollar bakåt som gör att det ser konstigt ut när sen tåget kommer så pass sent så sitter han kvar trots att han vet att speeden kommer sitta i benen på de där framme. |
Hade både 3 o 6 för 7 rätt och DD, men båda kuskarna kör bort sina hästar tyvärr.
Tror faktiskt att det bästa vore om TP släppt till JW och runda av när Tesio knäckt sönder Flash. Men idioterna körde bort min vinst :gun_bandana: |
De var ju faen att dom lyckades trolla dit en jackpot på femmorna oxo:(
|
Citat:
jeg ramte 10 gång v75 ,jag tacka he he |
Citat:
|
Precis hemkommen. . Missade ingen mosnterutdelning direkt , v75 börjar kännas urvattnat. Ur många perspektiv, väldigt många fina hästar men alldeles för dåliga utdelningar tyvärr
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|