![]() |
Citat:
|
Radagast blir det vinnarspel på nu...
|
I kallblodsloppet skulle jag nog byggt en trio med 13, 14 och 15 där minst två måste vara med och sen ta med tre andra skrällar i loppet. Solklart att även spela tvilling på 13, 14 och 15 runt om :)
|
Citat:
Hehe, nja vissa kärringar spelar jag ej på, som sagt... Gillade Haugstad i början, men detta har av självklara skäl avtagit med åren... |
Värdelöst. Först har jag spik på Ural, sen byter jag den mot Yankee Boy som måste ha varit sjuk. Perfekt lopp och bara ramlar ihop.
|
Citat:
|
Har inte läst SV på ett tag men antar att de hade Yankee Boy som spik? Någon som vet?
|
Citat:
Hehe, beror nog vad man menar med "hög nivå" och "levererar alltid" - jag tror många inte håller med dig där, särskilt inte om man tittar på hennes stats - såå imponerande är inte dessa och med enbart en V75 seger tidigare så, nej, det var inget konstigt att plocka bort detta ekipage från 40 tillägg på en bana med 161 meters upplopp... Det var hästen som var bra i denna ekvation, inget annat - kusen hade till och med galopp från början, såå... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|