![]() |
Får köra en rak DD: 11-8 och hoppas på min raket som rullar på.
|
Citat:
|
Har bara fokus på v86.. men kan inte undgå devil sound härnäst , måste nog bli ett par hundra vinnare på den
|
Måste prova en trio i nästa.
1,2,5,10 runt om. |
Kör en trio jag med
5 1,2,6,10 1,2,6,9,10 |
Haha
De är på hugget Valla kuskar Och Klantio, kör som i fornstora dagar. Haha Hästen var pra |
Jag trodde faktiskt, att Address Book skulle vinna. Men Cab Lane var ju riktigt bra från dödens.
Nu blir det rak DD 11-10 till 8 ggr. |
Citat:
|
Citat:
|
Kastar några hundringar på DD också. Spik på Pasis fina märr i första. I andra tar jag med min skräll Baritone Artist, sen Valla kungen Örjan och BG ska väl kunna skrälla med nån. Kör en hundring per vad. 11 mot 2,3,9
|
Faaaan, vad gör Ivanov... :cry:
Nm, vilket jävla lopp den gör iaf. |
Första bike på Zeeta Kronos va?
|
Adorble Lady gör ett skitbra lopp, men det gick ju bara inte att ta vinnaren.
|
V65
Inlämnat: 2018-09-18, 19:24 Solvalla Tisdag 2018-09-18 Start: 19:30 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Global Wise Guy (5, 1) 2: 2, 3, 4, 7, 10 (6, 1) 3: 5, 8, 10 (3, 12) 4: 9 Cab Lane (5, 2) 5: 3, 4, 8, 11 (9, 6) 6: 2, 3, 8, 10 (7, 9) Ska jag missa min livs största vinst på att jag inte tog med Örjan i 3e?! Wow, ibland är man bara girig :idiot: |
Citat:
Såg det i Minnas Länk till vallas utrustningslistor |
Citat:
Fick lite Who's who känsla. Viktigast o ta sig till final. Sen kommer Örjan köra och då vet man hur det brukar sluta |
Plats på Alfred Zonett och vinnare på Felicity Shagwell för att få in femling på raketen. Få se om det blir några pengar tillbaka idag.
|
Citat:
|
Citat:
Blir nästan bara bättre o bättre |
Citat:
Nä, nu blir det spelstopp för mig ikväll! För mycket felbeslut. Har ett litet platslir kvar dock på JU i sista till 10ggr. Ingen större slant dock... |
Berghs hästar funkar inte alls. Får inte ens plats.
|
Ojojoj
Campo Bahia Vilka lopp ikväll Bara njuta |
Aaargh, bommar v65 på att Jorma håller igång i första med ickevinnaren och torskar mervärde på p76 på att vinnarskallen inti boko inte har tillräcklig hårdhet.. Man tippar verkligen med huvudet under armen idag...
|