![]() |
alla i sista nu för 6 rätt hos legolasse. Kan det ge nåt mån tro?
|
Ingen favorit har vunnit ännu
|
Vilka bra spikar man luta sig mot idag ... NOT !!
|
OMG - Sturridge missar öppet mål för Liverpool! Detta sammanfattar kvällen ganska väl - gokväll, nya tag i morgon, hehe!
|
Revansch för Tobbe med Sigel Doc nu då por favor, 150 riksdaler på den komben!
|
Så trist när systemet dör så här. När det såg riktigt spännande ut efter 2 avd.
Helt plötsligt måste man få in en spik i sista för att får några sexor |
Trio
3 5,7,10 5,7,10 |
Hur hamnade Jorma sist invändigt??
|
Skulle visst ha bankat på barfotakusen istället.
|
[QUOTE=coolmanriver;585252]
Citat:
|
4%are 8,90 i odds
|
Citat:
|
När man ser på Global Thunders stats på slutet så är det sjukt med 4 %!!! Jag ångrar mig djupt - hade haft 7 rätt på Legolas om jag inte sänkt mig själv och ändrat för mycket i systemet, men så är det... 5 rätt gör inte en fet man fetare!
|
18,5k ifrån legolasse. tackar
|
En vinnare på Legolas och 18 648 kronor - tro det eller ej så valde jag mellan Versailles och Thought Hanover, så djävligt surt är det!!!
|
Citat:
Får kolla reprisen snart |
På sex rätt, inte 7...
|
Citat:
|
Citat:
|
Surt Fulsprit :-/
Och Grattis Galoppen:claps: |
Nya tag imorgon med galopp..Basse och Bowery fixar spikar...
|
Citat:
Sprack själv på RANDEMAR R.D på 4 häst , var ju synd annars hade det blivit 9 lax. |
Tack, som vanligt vid mina vinster så är det tack vare er här inne :clap:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
VDn tror inte att spelarna lägger märke till detaljer på det där viset eftersom hans farsa inte gör det när han lämnar in sitt lördags-system. |
Såg just reprisen av avd 2 igår, fan va surt för Maori Time äntligen var den påväg att trava ett helt lopp i Sverige men visst fan skulle den galoppera på upploppet...precis som alla de 5 tidigare starterna i Sverige...
Dags men nån slags förändring där känns de som om vi nånsin ska få se vad den hästen kan göra. Kusk? Tränare? Tänk om Redén fått ta hand om den ett tag. |