NU SMÄLLER DET GOTT FOLK!
71% i fjärde är ju galet! Tjänstefel att spika! Korrekt borde vara runt 35-40% |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Från 110 kr till 5.800.... :clap: |
Citat:
|
Citat:
Systemet på första sidan i den här tråden Har ett litet "frispel" om den bränner i form av min V4:a som då förhoppningsvis lever med ok värde... |
Snyggt så långt doob, men spik på cecilia karlsson i nästa känns väldigt vågat. Lirar själv 4-10 mot 4-11 på ld...
|
Citat:
Får jobba in min V4 istället där värdet är 7299 kr och i så fall fyra femmor också. Blir väl runt 10 kakor och det är inte fy skam! PS. Min spik 4 Varano Bi ger 10.558 kr på V4 och så femmor på det... Hoppas hästen inte är FÖR frisk och galopperar. Jepson inget att hålla i handen heller. En av landets mest överskattade kuskar i mitt tycke. |
Citat:
|
Kanske lite oklart, hade 4-10 i första, och 4-11 nu, samt en liten med 12. Har faktiskt inget emot om 4 vinner men får mer med 11.
|
Citat:
|
Spik på Veijo i sista. Bra info på den������
( 4 femmor) |
Veijo var inte så klar...
|
Kanonsystem men får inte en jävla krona med!!
Min åsikt om Jepson kvarstår! En riktigt överskattad kusk! Han kör sin häst i galopp i sista som om det vore en jävla amatör från Boden som kör! Alldeles för onödigt ivrig och han ser dessutom inte att hästen han kör emot om spets galopperar innan hans häst tar till det. Med Veijo ur leken kan han bara ta det lugnt och glida till spets. Den fan borde jag få fakturera 12.000 kr! Men nu tar jag väl i igen. Man får ju inte kritisera kuskar... Fy fan vad överskattad han är! |