![]() |
Snacka om att lyckas stänga in sin häst, PU..
|
Se till att dunka dit den ikväll nu nån sharpsare !:drunk:
|
Någon mer än jag som har problem med livesändningen?
Bilden fryser in på upploppet... kul:lol: Brukar aldrig vara några problem , men idag kan jag se 80-100 sekunder sen fryser bilden och jag måste ladda om atg innan jag kan få igång sändningen igen. Då är de redan i mål... |
Drog en liten v4 med.. har inte pluggat ett smack till kvällen då det varit fullt ös hela dagen utan fick kör lite på streck och känsla
V4 Inlämnat: 2018-10-01, 20:01 Halmstad Måndag 2018-10-01 Start: 20:14 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Zelig Kronos (6, 7) 2: 6 Cassiopeia (2, 9) 3: 1, 2, 3, 6, 7 (4, 8) 4: 1, 2, 5, 6, 9 (8, 14) 1x1x5x5 = 25 rader. 25 x 1 x 2,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: ZDS FHH HBQ |
Citat:
Inga problem idag - rensa cache-minnet, brukar hjälpa... |
Citat:
Tackar , ska prova |
Hoppas de blir rejäl fart i nästa lopp mellan 1,2,6 så plockar 9 ner dom :KO:
|
Citat:
|
Sitter och hoppas på Måni från toppspår och med bfro som den älskar. Första tanken när man såg startlistan också.
Haha bland de sista felfri. Inget bra spel precis |
En tokig och långsökt dd 3-5.. ska slänga en Selma på den , 355 ggr :gun_bandana:
|
Dumstrut på trodde verkligen inte på 2:an trots favoritdistansen...
|
Inget värde hittils, men det är alltid roligt att ha chansen till 6 rätt när sista avd ska gå:D
|
Jäkligt bra vad den.. 9an såg stark ut men 2an var helt överlägsen till slut tyvärr
|
Blev ingen V6 idag, inte hunnit med, inte ens med V4.
Provar en DD utan att jag pluggat nåt. Lite körning i DD1 hoppas jag på och då tror jag att någon av 2,7,8 tar det. I den andra bör PU leda runt om 2,7,8 mot 1 x100kr :KO: |
Tror aldrig jag varit så fel ute!
|