Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Angående ATGs enkät. Kom igen nu boys (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/33905-angaende-atgs-enkaet-kom-igen-nu-boys/)

SO 2018-10-10 17:45

Angående ATGs enkät. Kom igen nu boys
 
Så här svarade jag

Varför har du minskat ditt spelande hos ATG senaste månaden?

Tyvärr har ju varumärket V75 förstörts helt och hållet. Lördagen var ju helig för oss spelare. Nu är det ju himla massa V75 s.k. extraomgångar och många har nu tyvärr slutat att spela av den anledningen och gått ut mitt bolag tex. På sikt är detta förödande för "V75". solka ner varumärket på detta sätt bara för att MJÖLKA spelarna på deras pengar, DESSUTOM bl.a. genom att konfiskera "vinster" för 5 rätt och lagt dom pengarna i nån monsterpott längre fram i tiden,. Vem i helvete tror att det ska finnas en CHANS att vinna dom pengarna? SÅ blåögda är vi inte. ATGs girighet tycks inte ha några gränser. V75 spelandet för mig minskade också när starttiden blev 1620. Nu lämnar jag in bolagsspelet tidigt och lördagkväll vill man ju inte förstöra så avstår eget spelande live.

Strappa71 2018-10-10 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 587089)
Så här svarade jag

Varför har du minskat ditt spelande hos ATG senaste månaden?

Tyvärr har ju varumärket V75 förstörts helt och hållet. Lördagen var ju helig för oss spelare. Nu är det ju himla massa V75 s.k. extraomgångar och många har nu tyvärr slutat att spela av den anledningen och gått ut mitt bolag tex. På sikt är detta förödande för "V75". solka ner varumärket på detta sätt bara för att MJÖLKA spelarna på deras pengar, DESSUTOM bl.a. genom att konfiskera "vinster" för 5 rätt och lagt dom pengarna i nån monsterpott längre fram i tiden,. Vem i helvete tror att det ska finnas en CHANS att vinna dom pengarna? SÅ blåögda är vi inte. ATGs girighet tycks inte ha några gränser. V75 spelandet för mig minskade också när starttiden blev 1620. Nu lämnar jag in bolagsspelet tidigt och lördagkväll vill man ju inte förstöra så avstår eget spelande live.

När kom den enkäten?

Själv fick jag ett meddelande om att ATG lagt ner sin "panel". Man är väl för obekväm kan man ana.....

SO 2018-10-10 20:32

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 587126)
När kom den enkäten?

Själv fick jag ett meddelande om att ATG lagt ner sin "panel". Man är väl för obekväm kan man ana.....

fick mejlet 16.41 idag

Hej,

Vi hör av oss till dig eftersom du är kund hos oss.

Vi arbetar ständigt med att utveckla våra produkter och tjänster, allt för att din spelupplevelse ska bli ännu bättre. Nu är vi intresserade av dina tankar.

Dina svar i undersökningen kommer vara tillgängliga för oss och därmed är du inte anonym när du deltar i undersökningen. Resultaten från undersökningen kommer presenteras och analyseras i gruppform.

I och med att du deltar i undersökningen godkänner du vår hantering av dina personuppgifter och svar enligt vad som framgår här i inbjudan och i policyn nedan.
Undersökningen tar cirka 3 minuter att genomföra. Det är självklart frivilligt att delta i undersökningen. Du startar undersökningen genom att klicka på länken.

Klicka här för att delta i undersökningen

Strappa71 2018-10-10 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 587154)
fick mejlet 16.41 idag

Hej,

Vi hör av oss till dig eftersom du är kund hos oss.

Vi arbetar ständigt med att utveckla våra produkter och tjänster, allt för att din spelupplevelse ska bli ännu bättre. Nu är vi intresserade av dina tankar.

Dina svar i undersökningen kommer vara tillgängliga för oss och därmed är du inte anonym när du deltar i undersökningen. Resultaten från undersökningen kommer presenteras och analyseras i gruppform.

I och med att du deltar i undersökningen godkänner du vår hantering av dina personuppgifter och svar enligt vad som framgår här i inbjudan och i policyn nedan.
Undersökningen tar cirka 3 minuter att genomföra. Det är självklart frivilligt att delta i undersökningen. Du startar undersökningen genom att klicka på länken.

Klicka här för att delta i undersökningen


Haha. Ok. Panelen fick man vara med i. Men inte lämna tankar kring deras produkter och tjänster.

Noterar även att du är KUND hos dem och inte "medlem" som de envisats med ett tag.


Bra svarat förresten!

mr_stylez 2018-10-11 14:34

Fick också meddelande att atg lagt ner sin panel, och ett "tack för denna tiden"...
Har också skrivit och klagat rätt mycket på dem, så kan väl bero på det.

Kritik står dem inte ut med att höra tydligen...

Sorgligt.

Spiritus 2018-10-11 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 587217)
Fick också meddelande att atg lagt ner sin panel, och ett "tack för denna tiden"...
Har också skrivit och klagat rätt mycket på dem, så kan väl bero på det.

Kritik står dem inte ut med att höra tydligen...

Sorgligt.

Jag har inte varit nådig i min kritik mot ATG i deras panel, men har också fått samma mail som SO. Begriper dock inte hur urvalet gjorts och varför den här metoden är bättre än den tidigare.

hatten1 2018-10-12 01:51

Märkligt jag får aldrig sådana mejl från ATG , och inte heller gratis Premium , hur kan det komma sig ....

andytoothstone 2018-10-12 10:07

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 587089)
Så här svarade jag

Varför har du minskat ditt spelande hos ATG senaste månaden?

Tyvärr har ju varumärket V75 förstörts helt och hållet. Lördagen var ju helig för oss spelare. Nu är det ju himla massa V75 s.k. extraomgångar och många har nu tyvärr slutat att spela av den anledningen och gått ut mitt bolag tex. På sikt är detta förödande för "V75". solka ner varumärket på detta sätt bara för att MJÖLKA spelarna på deras pengar, DESSUTOM bl.a. genom att konfiskera "vinster" för 5 rätt och lagt dom pengarna i nån monsterpott längre fram i tiden,. Vem i helvete tror att det ska finnas en CHANS att vinna dom pengarna? SÅ blåögda är vi inte. ATGs girighet tycks inte ha några gränser. V75 spelandet för mig minskade också när starttiden blev 1620. Nu lämnar jag in bolagsspelet tidigt och lördagkväll vill man ju inte förstöra så avstår eget spelande live.

Jag håller med dig till 100%
14.00 var bättre starttid.
Extra omgångar är meningslösa, gillar förvisso jackopotts men att ha energi att spela på v75 jämt? hur många startlistor orkar man med på en vecka?

AmaerildeRimfrost 2018-10-12 10:59

Citat:

Ursprungligen postat av andytoothstone (Inlägg 587318)
Jag håller med dig till 100%
14.00 var bättre starttid.
Extra omgångar är meningslösa, gillar förvisso jackopotts men att ha energi att spela på v75 jämt? hur många startlistor orkar man med på en vecka?

Du behöver ju inte ha ork till så många startlistor i veckan. Finns ju Harry Boy och det viktiga för ATG är hög omsättning och så länge de har det bryr de sig inte om de mest inbitna spelarna tyvärr. Omsättning är A och O och det är förståeligt.

SO 2018-10-12 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 587321)
Du behöver ju inte ha ork till så många startlistor i veckan. Finns ju Harry Boy och det viktiga för ATG är hög omsättning och så länge de har det bryr de sig inte om de mest inbitna spelarna tyvärr. Omsättning är A och O och det är förståeligt.

Visst är det så! Bara att instämma, men det är absolut inte något långsiktigt tänkt. Jag hoppas verkligen att ATG biter sig själv i svansen så småningom.
Spelarna har inga sedelpressar och kön till Lyxfällan börjar bli lång, väldigt lång till och med. Känner många som börjat ledsna redan. Man har inte råd helt enkelt.

Läs gärna Jens Sjödéns statistikblogg om att siffrorna som ATG presenterar inte speglar den riktiga sanningen. Dom är friserade på olika sätt för att ge intrycket att dom är på rätt väg. Bl.a. det om starttiden har Jens slagit sönder flera gånger.

Det enda jag kan hålla med om är att det är viktigt att spelet breddas. Finns ju vissa "experter" som tror att det skulle vara mumma att köra alla V75 på Jägersro och andra s.k. storbanor. Garanterar att det skulle ta död på V75 intresset och spelomsättningen i det långa loppet. Jag skrattar när dessa experter spyr galla över att startlistorna innehåller mest lunchhästar. Dom tror att hästarna är formula ett bilar. En topphäst kan inte starta i så många V75 lopp under ett år. Sören Nordin sa på sin tid att det går inte att köra en normal travhäst i botten mer än kanske 15 gånger under ett liv, i genom snitt.
Tack för kaffet!!/SO

incitatus 2018-10-13 11:10

Skarplöth var på Bistron Valla i Onsdags

hoppas han konstaterade att närmare hälften av borden var tomma när DD2 gick

kvar var "travtorskarna" kärngänget,

borden runt skarplöths bord hade alla lämnat , han hade fri sikt om man säger så

Grant 2018-10-13 11:17

Citat:

Ursprungligen postat av andytoothstone (Inlägg 587318)
Jag håller med dig till 100%
14.00 var bättre starttid.
Extra omgångar är meningslösa, gillar förvisso jackopotts men att ha energi att spela på v75 jämt? hur många startlistor orkar man med på en vecka?

14:30 var det väl i många år. Jag tror 16:20 tog död på butiksspelen på många sätt.

Mvh Uffe:)

SO 2018-10-14 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 587446)
14:30 var det väl i många år. Jag tror 16:20 tog död på butiksspelen på många sätt.

Mvh Uffe:)

Helt rätt Uffe. Ett ATG ombud jag känner tycker det är kanon, nu kan han stänga tidigare och inte behöva bry sig för det är ändå inte så många kunder en lördag eftermiddag numera!!!! Annat var det förr i tiden hos ombudet, fullt med folk i lokalen. Man träffade kompisar och kunde surra och byta tips med varandra. IDAG kan det stå NÅGON ENDA person vid skärmarna har jag sett.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved