![]() |
Kanske lika bra att ATG.se strular, blir billigare då...:evilgrin39:
|
Citat:
|
Kanske har min Trio gått in, men jag får ingen bekräftelse och snart går loppet.
Spelade: 3 9 4,5 |
Atg skärpning! Nu sitter väl V5an bara för det! Faan...
|
Citat:
|
Precis allt verkar ligga nere - GRATTIS ATG!!!
|
Jävla skitsida atg!! Alltid problem med sidan. Flash skit! Kunde inte lägga spel på vinnaren:(
|
Ruskigt skoj att dra med vänner till Solvalla och sedan inte kunna lämna in stora bolagssystemet för 5000kr:( Tack ATG!:hattenav:
|
Ingen familjekörning där inte. :claps:
|
Citat:
|
Citat:
|
Såja! Cobbys singlade Skägget i travsnack! Vackert!
Jag ryggade på stora bolagsspelet och tackar och bockar! |
Citat:
Säger inte att man ska samköra för att man är släkt. Men rent taktiskt oavsett om man är släkt eller inte så skulle dom nog fått bättre resultat om de körde lite smartare... |
1.1 omsättning på v5. Brukar väl vara över 2?
|
Det här är ju skandal, gjorde en V5:a fick ite upp något kvitto utan bara en vit ruta.
Försökte se saldot men det kan inte visas.... Vart utloggad och kommer inte in igen :cry: vore kul att veta om mitt spel gick igenom eller inte INNAN loppen är körda:rant: |
Går inte att lämna in V5 heller. Fyfan vilket skämt!
|
Citat:
|
Jag kan inte logga in eller spela vare sig V5 eller annat.
Evig tur, att jag spelade huvudsystemet på V75 tidigare idag. |
Ska va glad att Atg förlorar pengar och jag får behålla mina ... Hehe man skulle bojkotta atg ett tag.
|
1.2. Nån kan spela tydligen. Kan ni?
|
Citat:
Ingen får sparken, varken de som faktiskt inte har tillräcklig kompetens eller är byxade för att ansvara för tjänsten - eller de som ansvarat för rekryteringen. Och nu ska samma gäng av pappskallar och amatörer ”felsöka” och försöka åtgärda skiten. Är det inte lite Einstein över det hela? Tro att man ska få ett annat resultat trots att man inte gör något annorlunda... |
Om de försöker dra alla spel som folk försöker lägga är det bara att kräva pengar tillbaka!!
|
Vem vann?!
Har båda på andelsspelet men klar skillnad i %.... |
JAAAAA!
|
Skönt o ha med Hard Times på 4 streck
|
Nu ger jag oxo upp med Enterprice:(
|
Fy fan vad jag hatar atg. 23ggr degen och man får inte spela..
|
Dem borde visa lite goodwill och ge oss spelare något.. en harryboy var på 100 kr hehe
|
och enligt LORD Skraplotten , så är där inga problem med ATG.se
Hahaha |
Försöker köra en rak tvilling 2-12, men vet inte om den heller gått in. Blank ruta och sedan text om att Firefox blockerat mitt inloggningsförsök. Man blir inte klok på den här skiten.
|
Nej, trion och tvillingen hade inte gått in. Nu kunde jag dock lira tvillingen.
|
Nu funkar ATG
Åker säkert ut på Propulsion?:) V5 Inlämnat: 2018-11-24, 14:39 Solvalla Lördag 2018-11-24 Start: 17:05 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 6, 12 (1, 9) 2: 2, 3, 7, 12, 14 (6, 13) 3: 3, 5, 6 (2, 1) 4: 3, 4, 5, 11 (10, 12) 5: 1 Global Trust (4, 7) 4x5x3x4x1 = 240 rader. 240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Min kostnad: 240,00 kr x 1/3 = 80,00 kr |
Kanon - 1 timme efter inlämning kommer mail om inlämnat tillsammans system. Känns som om de har fel prioriteringar vad som skall åtgärdas...….
|
Nu går det att logga in!
|
Fasen ATG, hade varit en fin start på V5. Hjälp mig jobba bort denna v5a som jag inte fick in..:cry: :D
4,12 3,6,7,12 2,4,6 12 1,4,5,7 |
Jäklar vad bra Queen of Sand var. Jag dubblade V75 med den, men kan bara få femmor.
|
Äh fy f-n . spikade den enda Nurmoshästen som underpresterat idag:cry:
Loppet vart ju kört åt 12 Ile Saint Louis men tyvärr måste något varit fel på hästen idag.. Vid strykning hade man fått in vinnaren ....:cry: |
Min dunderspik idag Queen of Sand vinner överlägset. Och jag kunde inte spela vinnare, trio osv.
Tur i oturen är att jag lämnade in V75-systemet tidigare idag och presenterade det här. Rök dock på Hard Times, som var förstareserv på fem streck. Få se om det kan bli fem sexor. |
Lite halvtråkig vinnare där hade 8 hästar med.
4 rätt hittils, däremot 2 spikar kvar...:popcorn: |
TRIO
Inlämnat: 2018-11-24, 17:35 Solvalla Lopp 9 Lördag 2018-11-24 Start: 17:50 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 6 Global Unprotected 2:a: 5 Heart of Steel 3:a: 2, 3 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: ZBW WTS CGD |