![]() |
Drygt att torska med en andraplats igen. Men Nordström hade jag nog inte tagit med om jag inte helgarderat.
|
Citat:
|
Oj där blev det nog jackpot ..
|
Blir det Jackpot tro eller miljonärer?
|
Måste bli jackpott
|
Det var skönt att bränna i avd 6 också för den var inte lättfunnen. Över 120 k på v4an..
|
Japp och där permanentade sig Rennesvik på "diss-listan", hjälpte inte att hästen var överlägsen motståndet. Det räcker ju bara att ha ett halvhyggligt taktiskt sinne för att dra i högertömmen så fort dödenshästen drar i handbromsen. När värsta hoten sitter i ledningen och längre ner i kön.
Och den där vinnaren hade jag inte ens fått med om jag tog alla! |
Då är det bara o börja spana inför V64 på Färjestad på måndag. :moneybag:
|
337ggr på dd ?? Dåligt.. med 7 hade den gett 380.. hmm
|
Citat:
Storskräll-storskräll ger för övrigt alltid dåligt. 917ggr på vinnaroddsen och det trots högre spelavdrag på den spelformen. |
Citat:
Kör för sent i bägge.... Hade som Princip att alltid plocka bort hans styrningar förr- jag skulle fortsatt med det |
Citat:
|
Citat:
Inlämnat: 2018-11-23, 20:51 Kalmar Fredag 2018-11-23 Start: 20:56 Kostnad: 68,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 7, 8 2: 9 Niras Bumblebee 4 x 17,00 kr = 68,00 kr. Totalt: 68,00 kr. Rättningskod: XLP NTC VNV Mitt oflyt fortsätter |
Citat:
Nej. Du tänkte rätt. Det är högre spelavdrag på en raket med vinnare x vinnare än det är på DD. DD har 75% återbetalning medan Vinnare x Vinnare bara ger 64% tillbaka. |
Citat:
|