Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V65 fredag 30/11 Jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/34367-v65-fredag-30-11-jackpot/)

mackpeter 2018-11-30 14:24

Laura Sånna - vad är detta för underdjur:thumbup:
Har aldrig tidigare sett varken häst eller kusk/amatörtränare. Elisabeth Lundholm förut. Hoppas få se dem i större sammanhang:hattenav:

Altoc 2018-11-30 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 594588)
Laura Sånna - vad är detta för underdjur:thumbup:
Har aldrig tidigare sett varken häst eller kusk/amatörtränare. Elisabeth Lundholm förut. Hoppas få se dem i större sammanhang:hattenav:

Laura Sånna har gjort många fina prestationer i tidigare regi, Robert Dunder. Elisabeth Lundholm har dyringarna Bungle Rain o Soul Tan. Var själv tidigare i höst tvåa i Amatör-SM på Åby med Everest Sisu. Hon har betydligt mer pengar än körhänder, men är en frisk fläkt o satsar hårt på travet.

plumpi 2018-11-30 14:39

Robert Dunder hade Laura Sånna tidigare och Elisabeth Lundholm har/hade nån partner som jag inte minns namnet på, han brukade mest köra.

Altoc 2018-11-30 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av plumpi (Inlägg 594590)
Robert Dunder hade Laura Sånna tidigare och Elisabeth Lundholm har/hade nån partner som jag inte minns namnet på, han brukade mest köra.

Stämmer inte ang Elisabeth, där tänker du på någon annan.

plumpi 2018-11-30 14:48

Altoc, för många år sen? Nu blev jag ju nyfiken och vill veta. Kan inte säga att jag brukar bry mig om sånt här annars.

Altoc 2018-11-30 15:04

Citat:

Ursprungligen postat av plumpi (Inlägg 594594)
Altoc, för många år sen? Nu blev jag ju nyfiken och vill veta. Kan inte säga att jag brukar bry mig om sånt här annars.

Hur långt tillbaka tänker du då? Hon har haft samma man/partner i typ 25 år. Är det namnet eller hemmabana/region du gör koppling till för den person du tänker på? Någon häst den personen hade?

mackpeter 2018-11-30 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 594589)
Laura Sånna har gjort många fina prestationer i tidigare regi, Robert Dunder. Elisabeth Lundholm har dyringarna Bungle Rain o Soul Tan. Var själv tidigare i höst tvåa i Amatör-SM på Åby med Everest Sisu. Hon har betydligt mer pengar än körhänder, men är en frisk fläkt o satsar hårt på travet.

Tack - kommer ihåg henne nu. Den där stenrika bruden. Hon tog sina hästar - varav en riktigt framgångsrik - från ett jättefint unghästarbete Robert Dunder gjort. Kommer inte riktigt ihåg om det var Laura Sånna. Sådär ett år sedan?

Altoc 2018-11-30 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 594612)
Tack - kommer ihåg henne nu. Den där stenrika bruden. Hon tog sina hästar - varav en riktigt framgångsrik - från ett jättefint unghästarbete Robert Dunder gjort. Kommer inte riktigt ihåg om det var Laura Sånna. Sådär ett år sedan?

Nja, Laura Sånna har hon köpt nu i höst. Hennes enda kontakt med Dunder vad jag vet. Övriga hästar har hon i princip tränat själv. Var väl fina Caramella B.F. som hon hade hos Reijo på Valla, men det är några år sen.