![]() |
Visste inte att det finns kvinnliga varianter av Kenneth Haugstad....*suck
|
Dem sågade ihjäl favoriten som bara gick och vann. Stod i 2ggr degen hela tiden oavsett sågningen så någon visste mycket väl att den skulle vinna! Man ska stänga av ljudet och spela. Slippa höra idioterna hit och dit och spela på egen känsla. Ibland ger dem oss något guldkorn. Men annars vore det ju märkligt om experterna aldrig gav oss något.
|
Herregud, såg ju helt klart ut:cry:
Skillnad på ryttarinnor... Jennifer har för bråttom att avgöra loppet medans Fröken Adolfsson har kyla och sparat sista poletten till andra halvan av upploppet. Ingen ide att plugga monte`lopp- bara att spika Sofia om hon är med. Oavsett hur mycket bättre andra hästar ser ut :-( Hur kul är det? Spela utan att ens försöka tänka själv. Står nog över V64 i fortsättningen om det är Monte` med i omgången. Det får vara hur mycket jackpot som helst. Jag är trött på VardagsMonte` |
Citat:
|
Citat:
|
Men inte f-n kan det väl bara bli favoriter ikväll?
Hästar 2, 3, 4, 5, 8 Utgångshästar 8 Pekay Gold 4 x 50,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. |
De här är inte skoj.
|
Citat:
Det blir väl favoriten:lol: verkar vara en sån dag |
Citat:
|
Citat:
|
Hon är bra, Henriette Larsen. Endast 22 år med.
|
Citat:
|
V64
Inlämnat: 2018-12-07, 15:14 Kalmar Fredag 2018-12-07 Start: 19:30 Kostnad: 2,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 2 (2, 7) 2: 5 Blue Snapper (9, 1) 3: 3 Kirby Sånna (7, 6) 4: 8 Jack Bowler (7, 5) 5: 2 M.T.Mighty Winner (4, 11) 6: 4 Holy Water (6, 5) 2x1x1x1x1x1 = 2 rader. 2 x 1 x 1,00 kr = 2,00 kr. Totalt: 2,00 kr. Rättningskod: NXL MHB WPS Haha varför tar jag inte med Jack i avd 4 på reducerade ? Då hade jag suttit med alla inför sista. Får väl säga att det är fyllan fel;) |
Citat:
|
Citat:
Go Roofie! (Snokens spik förresten...) |
Citat:
|
Nej det ville sig inte, dödens sista varvet trodde nog den skulle orka ta sig förbi ändå.
Men Önas Nougat visade sig kunna vinna även utan ett lopp i ryggar... |