Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-14, 12:45   #31
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Oj! 0,6 %.. där åkte jag !
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 12:48   #32
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Ove A är så jävla daterad! Tar ju en sekund för fanskapet att reagera och styra ut hästen i tredjespår och när han gör det tappar den fart! Blir så irriterad på dessa gamla stofiler som inte håller längre! Sen vinner dom något lopp och då kommer korparna och kraxar "så han vinner inte längre"...

Jag tycker fan att man ska införa veteranlopp/serier precis som lärlingar och amatörer tävlar mot likasinnade!

I vilket område som helst där man skall prestera oavsett idrott eller företag så finns det en gräns när reaktioner och fysik inte räcker till längre/duger!

Dock INTE inom travet där ALLA SKA VA MED!!! Trots att sporten bygger på spelarnas insatser! JÄVLA AMATÖRLAND!!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 12:49   #33
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

blir Sydafrikas Galopp istället för fler lir till Umåker

spikar 2 Wild Brier i första V4

*** edit - det skräller tydligen hejvilt på alla banor idag- inte ens nära att min 2,60 oddsare vann i sydafrika

Senast redigerad av Basse den 2018-12-14 klockan 12:56.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 12:50   #34
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Värdet drog iväg så det heter duga.. drygt 50 sys kvar endast
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 12:54   #35
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Värdet drog iväg så det heter duga.. drygt 50 sys kvar endast
Sitter mina spikar nu och en dunderskräll i sista så ska det väl kunna ge bra på fem rätt
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 12:55   #36
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Ove A är så jävla daterad! Tar ju en sekund för fanskapet att reagera och styra ut hästen i tredjespår och när han gör det tappar den fart! Blir så irriterad på dessa gamla stofiler som inte håller längre! Sen vinner dom något lopp och då kommer korparna och kraxar "så han vinner inte längre"...

Jag tycker fan att man ska införa veteranlopp/serier precis som lärlingar och amatörer tävlar mot likasinnade!

I vilket område som helst där man skall prestera oavsett idrott eller företag så finns det en gräns när reaktioner och fysik inte räcker till längre/duger!

Dock INTE inom travet där ALLA SKA VA MED!!! Trots att sporten bygger på spelarnas insatser! JÄVLA AMATÖRLAND!!!

Håller med i en del, men du vet väl innan vem du spelar? Inte ofta det blir kuskändring tätt in på start...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+3)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 13:00   #37
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

David Grundmann - dagens pajas!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 13:02   #38
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Fan vad nr 4 var bäst i loppet. Dubbla galopper men är nästan först i mål ändå. Galen häst!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 13:05   #39
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Ove A är så jävla daterad! Tar ju en sekund för fanskapet att reagera och styra ut hästen i tredjespår och när han gör det tappar den fart! Blir så irriterad på dessa gamla stofiler som inte håller längre! Sen vinner dom något lopp och då kommer korparna och kraxar "så han vinner inte längre"...

Jag tycker fan att man ska införa veteranlopp/serier precis som lärlingar och amatörer tävlar mot likasinnade!

I vilket område som helst där man skall prestera oavsett idrott eller företag så finns det en gräns när reaktioner och fysik inte räcker till längre/duger!

Dock INTE inom travet där ALLA SKA VA MED!!! Trots att sporten bygger på spelarnas insatser! JÄVLA AMATÖRLAND!!!

Det är inte alltför länge sedan som det fanns "hårdare" ålderskrav för att få köra travlopp. Sedan släppte man på dessa gränser då det fanns ett gäng rätt kompetenta som annars skulle tvingats att sluta.

Någon åldersgräns skulle helt uppenbarligen kunna göra någon slags nytta. Det märker vi ju på Ove A.

Jag gissar att han spelar poker så dåligt att han är tvungen att få in inkomster på något sätt.....
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 13:42   #40
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ståtlig häst, Salong!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 13:56   #41
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Fyra rätt på V65 och tre rätt på V4 och så glömmer jag bort DD bara för att det var skidskytte och missar spela Demex som jag spikade på både V65 och V4 idag. Suck! Vad ska jag säga! Skönt med lite form på de här hästarna dock även om det var fina pengar jag gick miste om. Var så nära att plocka med nr 1 i fjärde avdelningen på V65.. gett 13K '(
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-14, 14:35   #42
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Att det gav så bra som 13334 kr på 5r ska de tacka V6-spelaren för.

Normalt sett hade 6r-vinnaren även tagit ca 33% av 5rättspotten och då ger 5r ca 8100 kr.

Nu blev det x 0,83 istället för "gånger två".

Om det hade funnits en till vinnare med 6r då? Ja då hade spelaren tjänat runt x1,7 på V6-valet beroende på hur stort system ( och hur många femmor... ) den andre hade haft.

Även om man inte spelar så här svåra rader och så här stora system ( 1944 kr ) så är V6-valet nästan alltid bedrövligt för V65.


Exemplet visar även ett annat fenomen: Det går att vara alldeles överjävligt bra på att bedöma travlopp och sätta ( relativt sett ) stora vinster utan att vara särskilt insatt i systemskapande och spelets underliggande förutsättningar.

Jag själv skulle gärna byta koll på matematiken mot koll på hästarna.....om det var så enkelt!
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TravPeter (+5), AmaerildeRimfrost (+1), Fulsprit (+3), viking90 (+1), Bowery (+2)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td