![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Såja, båda spikarna inne. Skönt!
|
Blev en klar tvilling där, synd 10 in höll hela vägen.
Borde kanske lämnat in en trio med. Givetvis borde jag satsat mer men brukar inte satsa några större summor på vinnare/tvilling osv...Har inte den budgeten tyvärr. ;) TVILLING Inlämnat: 2018-12-22, 16:58 Mantorp Lopp 7 Lördag 2018-12-22 Start: 17:05 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 10, 13, 14 Utgångshästar 4 Dardanos 3 x 10,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: PWG KTG NSB |
Nu jobbar vi in bakspåren! Heja heja!
|
Citat:
|
Citat:
Klistra gärna in lappen här om du/ni är kvar så man har något att följa.;) Mina egna lappar rök med ÖK:s walk over styrning i första |
Yes! Hade Jepson som B-häst! Ska försöka lägga upp en bild!
|
F-n....man streckar Adielsson men inte formkusken Jepson?
Nåja, rensade väl rätt bra så man kanske få tillbaka insatsen om det inte häxar för mycket i återstående lopp... |
|
Vi behöver ett A fortfarande dock. Men tar gärna ett C i något av de kommande där vi har "alla"...
|
Jag var i valet och kvalet om jag skulle ta med Roly Poly, men den har inte gått med skor och presterat något på länge, vilket avgjorde åt fel håll.
|
TRIO
Inlämnat: 2018-12-22, 17:35 Mantorp Lopp 9 Lördag 2018-12-22 Start: 17:50 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 2 Stepping Spaceboy 2:a: 3 J.H.Mannerheim 3:a: 1, 6 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: NNM GTH PSG |
Fel häst blev trea.
|
För 4st 6:or
4 Comanche Moon 4,5,7,10 |
A-kravet hemma!
Alla x Spik kvar! |
Citat:
Rak DD: 8-4. |
Citat:
Har 3,4,5,6,8,10,11 och sen spik 4 kvar på Ingos andelssystem. Nu jobbar vi in den :thumbup: |
Om JU suttit kvar i andra så hade han ju fått Rolex som draghjälp och inte suttit fast till 150 kvar....:sad:
|
Dags för dagens andra torskspel, har vänt och vridit på loppen men förutom Örjans genomklappning med Supreme Face verkar ledningen vara kortaste vägen till mål.
Avd 1: 8 Man at Work 2: 4 Pastor Power 1 x 500,00 kr = 500,00 kr. Totalt: 500,00 kr. Smäller det får man hoppas att man får med vinnaren på systemet istället. Lycka till nu allihopa! |
Anders Christiansson påminner rätt mycket om Claes Eriksson i Macken när han ska hämta sin bil :lol:
|
Ojoj. Nu vart det spännande!
0,64%. Värdet någon? |
Där var det godnatt!
|
Sådär då kan vi lagom till jul kora årets riksidiot, Micke Linderoth som skiter i att ta den utomordentligt perfekta lucka han får 700 kvar. Vilket klappträ!
|
Citat:
|
Citat:
|
Spännande Gotland, lycka till!
Varför tokköra så med Ural i stället för att sitta lugn |
Citat:
Gissar på 4-500K, Lycka till nu:thumbup: |
Citat:
Tippar på någon miljon på Pastorn i sista, grattis! |
Aha! Det här måste var Julkappen Ni nämnde i travsnack:evilgrin39:
|
Ett litet motspel:
Hästar 2, 3, 5, 8 6 x 200,00 kr = 1 200,00 kr. Totalt: 1 200,00 kr. |
Draft One struken. Hade tänkt ha den på en tvilling, men får köra en chansning för att försöka få in lite flis.
TVILLING Hästar 2, 8 Utgångshästar 3 Raijin Face |
Ajaj. Gillar inte strykningen på Draft one!
Nu kommer Erik ner ett snäpp! Lätt nervöst nu dock! |
Citat:
|
GRATTIS GOTLAND OCH ALLA SOM ÄR MED PÅ TILLSAMMANS-BOLAGET!
|
Citat:
|
Järnspikar, det trodde jag inte efter inledande galoppen. Grattis!
|
Haha. Måste varit ett underbart lopp med en spik kvar. Från gråt till obeskrivlig glädje. grattis.
|
GRATTIS GOTLAND :clap::clap::clap:
|