![]() |
Någon som sett min vita flagga? Hittar den inte!
:rant: Jäkla Luksom! |
Spänningen är ooollliidlig nu inför DD-loppen AmaerildeRimfrost:) ryck tussarna dra skorna nu kör vi;)
|
Citat:
Från detta igår så tog jag av nån anledning med 1 & 10 istället för vinnaren nr 6... :idiot: |
Citat:
:whistling::whistling::whistling: Sitter på sju hästar i sista då om jag räknat rätt :D :KO: Men ser mig som besegrad faktiskt :( |
DD: 6-3.
|
Nu får Alonso Ceasar loppet när Harran Boko och Thrillern kör som tokar ;)
|
Citat:
|
Uhrberg kunde inte vinna idag, men Uhrbergs Vante kunde.
|
Fan va jag gillar Harran Boko!
|
Citat:
Surt assgaya |
Hmm har 7 rätt men endast 12:an kvar i sista ;)
|
4-4 nu Coolmanriver
3 S.G.Maleficent mot 10 Bella M.J. nu då för att se vem som tar hem det ikväll :D |
Citat:
|
TVILLING
Inlämnat: 2019-01-02, 21:48 Solvalla Lopp 10 Onsdag 2019-01-02 Start: 21:51 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 9 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: HJG XHF KRH |
Citat:
|
Coolmanriver!
Då har vi de två där framme. Du ledaren och jag i dödens! Kommer bli en fight ända in på mållinjen detta! Jobba! |
Grattis Coolmanriver!
:hattenav: |
Citat:
|
När andelen slutade på 6 rätt så kan jag och ni andelsköpare trösta oss med att det är inte en sån här omgång jag vill ha 8 rätt då utdelningen slutar på ca 8600 kr.
|
Citat:
Samma orsak till att jag endast hade häst nr 12 kvar i sista då jag satte minimum 60000kr i det reducerade systemet. Dessa utdelningar är tråkiga. |
Flerbongen på v4 satt men inte gav det mycket men lite plus idag iaf. Gillar att spelbolagen måste redovisa årets resultat hur mycker plus respektive minus man ligger. Blir en extra krydda och så kan man visa svart på vitt att man faktiskt kan gå plus på trav :lol:
|
Citat:
|
Citat:
Det gäller verkligen att ha marginalerna på sin sida, i höstas var jag en hals-längd ifrån minst 500.000 men nära skjuter ingen hare , "dagdrömmer" fortfarande mardrömmar om det upploppet...:p |
Citat:
|