![]() |
Jag hade behövt strecka mer än halva fältet för att få med vinnaren, vilket inte var aktuellt då jag spikade Partizan Face...
Bara att gratulera Lövgren/Dyrberg och de som hittade den! |
Årets sämsta styrning med björnstark häst!
Koljini???!!! Jösses |
Jag borde ha spelat en trio med mina tre streck. Gav ju riktigt bra odds.
|
Onödig körning i det här vädret och en första reserv vann igen.
|
Citat:
|
Ni klagar på Adrians styrning men är det ingen som inser att hästarna är dåliga? Träningen är dålig! Det är något som inte stämmer. Var inget stort fel på styrningen alls för normalt sett ska den hästen passera ledaren redan i sista kurvan.
6% segerstatistik som kusk/tränare 2018. Då är det uppenbarligen något som inte stämt länge, med TRÄNINGEN och HÄSTARNA. |
Gav han bort loppet nu Juel?
|
Galopp, men det var tomt i det läget
|
Vad är det för fel på Jeppe Juel? Han vägrar att släppa till Alonso Ceasar och sen ger han snällt bort loppet till Panamera istället. Där torskade min spik.
|
Citat:
|
Äntligen fick Panamera vinna!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
9 lax i värde efter 4 avdelningar! Behövs inte mycket nu för att det skall bli 8 rättsjackpot.
Man kanske inte skall ge upp helt än? så länge man fortfarande har chans på 7 rätt. |
Noterar att 7-8 (Moberg - Linderoth) står i 25ggr pengarna. Blir nog ett par hundra på den tvillingen.
|
Citat:
EDIT: Du är nog inte i samma lopp som mig då. Inte ens samma bana :D |
#Förvånad
"Oddsuppdatering: Vi har för tillfället problem med oddsuppdateringen på ATG.se. Felsökning pågår." |
Suverän styrning av Christoffer Eriksson, men hästen tvärdog. Måste vara sjuk.
|
Får väl testa en trio.
1:a: 10 Einstein Sisu 2:a: 8 Djorkaeff Sisu 3:a: 4, 7 |
Citat:
1. För högt spelavdrag på dagens spelmarknad 2. Nästan alla spel väldigt sent så det är väl egentligen alltid sena oddsuppdateringar. Omöjligt att veta vilket odds man får på ett v spel i poolspel när så många sitter med paddor och datorer och lägger sina spel i sista sekunden. |
Ha ha! De betrodda sitter och kör mot varandra och har inte en tanke på att det finns fler hästar med i loppet.
|
Inte många rätt idag. Men verkar bli jackpott iallafall.
|
Skulle tippa att en handfull är kvar efter den smällen, typ 5 st max
|
Kom hem sju i kväll och läste på en timme. Kom fram till att inte spela. Snacka om att vara rätt ute ������
|
Kör ett sista torskspel, Odessa Celeber mot 1,2,4,7,11. En tusenlapp får det vara värt!
|
Rak DD: 4-5.
|
Chans på sexor undertecknad.
Borde vara chanser 7or Gjorde ett ordentligt misstag kan kosta en del... |
detta torbjörn sitter o sover kolla detta kusk som vann hur han kämpade
|
3-5 står i oddset 1,18 på legolas dd spel minuterna innan start. Någon som dunkat in rejält på den komben. Alldeles för rejält med en omsättning på 3000 kr. Hur tänker den liraren?
|
Citat:
|
Inget bra dd lopp på Jägersro. Lustempo men utmanarna till vinnaren kunde ingenting eller galopperade. Jisses vad dålig sport det är på det svenska travet just nu. Som man längtar till våren.
|
7 rätt på ingång.
5 Bacardi för 7 rätt. KOM IGEEEEN BJÖÖÖÖÖRN |
Måste vara 0,1 eller max 2 system kvar inför sista?
|
Ja, snälla Björn ge oss en sjua idag! :KO:
|
Ingen Goop-effekt på den.
|
Riktigt bra start men det sket sig ordentligt :lol:
V86 Inlämnat: 2019-01-30, 20:30 Solvalla, Jägersro Onsdag 2019-01-30 Start: 20:30 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Kung Edward (9, 7) 2: 1, 2, 4, 5, 11 (9, 3) 3: 1, 2, 4, 5 (10, 3) 4: 3, 4, 6, 7 (8, 2) 5: 5, 10 (3, 9) 6: 10 Einstein Sisu (4, 7) 7: 1, 2, 3, 5, 6, 8 (4, 10) 8: 5 Beautiful Bacardi (11, 1) 1x5x4x4x2x1x6x1 = 960 rader. 960 x 1 x 0,25 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Rättningskod: |
Citat:
|
Skulle även spela med min Morbror men han fick inte in den i tid, körde en V4 istället o det blev utd. på 3 rätt 690kr ggr 2 då ingen hade med finnen i sista så det vart ju bra till slut ändå:)
|
Sjukt svår rad men betalade inte 7 och 6 rätt riktigt dåligt? Enligt hpt så borde det gett 48k och 1900
|