![]() |
Citat:
Ja, en del av sanningen med inte hela - tror han satsar mycket på arbete vid sidan om som tar kraft och fokus från kuskandet. Är inte Erik någon sorts representant för kuskarna inom STC, eller något? |
Snygg manöver av Crebas när hans häst hoppar o bara tar ut hästen ur fältet och klipper Sevilla :claps:
|
Jorma för att ta igen dagens totala avsaknad av form. Borde eg låta bli
|
Rewerend Wine och Harran Boko i nästa för bästa utdelning. 10 får gärna vinna.
Bra tvillingodds! |
Citat:
Caroline Björkegren,Gunille Oscarsson,Carina Granlund,Jimmy Hjertsson,Evelina Johansson,Emma Holmquist,Bo Nilsson. |
Citat:
|
Så där täpper man till käften på belackarna, hehe!
|
Citat:
|
Fan. Där fick man bita i det sura äpplet. Varför skriver man om en 3 procentare men sen inte spelar den? Var ju helt överlägsen
|
Citat:
|
Citat:
|
Björn Goops hästar helt under isen?
|
HAHA! Tony Löfkvist efter segern: "Var är du nu Nurmos!?" :lol:
|
Tony Löfqvist - vilken stjärna, ahahahahahahahah!
|
OOOOOOOHHHH
OOOOOOOHHH Nurmos var är du nu.... Kan ju bli en hit ju |
Citat:
|
Jag spela 500 kr plads på Elian Web bra kuse ;)
|
Dagens sista spel
DD 6,9,10 4 Vinnare Timone Ek Velvet Gio |
Rak DD: 10-10.
|
fejl
|
Citat:
|
TRIO
Plac. 1:a: 10 Zenit Brick 2:a: 9 Sorbet 3:a: 7, 8 |
Lämnade tidig DD för att inte ta till mig för mycket av sista minuten info... känner mig inte alls säker på DD´n men så här blev det:
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-02-02, 17:40 Åby Lördag 2019-02-02 Start: 18:20 Kostnad: 225,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 8 2: 3 Disco Volante 3 x 75,00 kr = 225,00 kr. Totalt: 225,00 kr. Rättningskod: FFV DHG DSC |
Fan vad knepigt det är med Nurmos hästar. Vissa går hur bra som helst och andra vill inte alls.
|
Behåll ledningen så vinner du Berg
|
Härligt lopp! Ojojoj, vilken nästagångare Nimus CD - hade vunnit lätt om han inte hamnat i rygg på Ludde!
|
hvad laver ludde pajas :cry:
|
Örjan lurade alla. Bara Bergh som fattade situationen.
Fungerar inte så bra för Björn just nu.:no: |
Eller, är det månne en bortkörning utav Bergharn?! Kör för sent runt sista kurvan...
|
Timone Ek går bra , kommer iform
|
Det är riktigt märkligt hur Timone Ek inte verkar ta tag i grejerna. Ser tvärslak ut hela loppet, men lufsar med till en 3e plats - utan att ta i?
Dante var inte bra. |
Avslutande torskspel:
Baron Gift - alla, 60kr 6 - 2,3,7, 100kr |
Citat:
|
Om 3 Disco vinner får jag 3 sexor och ca 60 femmor på ena systemet och 1 sexa och 19 femmor på det andra.
|
Spelvärde 7 rätt på flera system. In och hylla när dom hyllar sig själv på twitter om några min.
|
HAHA, snygg sågning jag gjorde av Erik Sting i trådstarten :p
|
Erik Sting - ett halvår senare, typ
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|