![]() |
ATG.s uppdateringar av odds blir bara värre och värre.
Helt helt omöjligt spela v spel. Varför har det blivit så här dåligt? Bör ju tappa omsättning i massor. |
|
Citat:
|
Hahaha
The Original Chino =) 500 e fan bra =) tror de kostade typ 699:- :lol: |
Citat:
Jag tror det är sos på den |
Citat:
Lycka till med liret idag! |
Angående run a mile så skulle jag aldrig spika en häst som aldrig vunnit plus varit ifrån ett par månader.. chansen för sos förvisso god men nej finns några roliga motbud
|
När det står (NO) samt T. Jansson på ett ekipage i kallblodsloppet så streckas det i min bok. 8 Varg Eld ska dessutom få rycktussar nu!
Än så länge till singelprocent! Mumma! |
Citat:
|
Citat:
Håller med dej där ! Tror 1 Princess Cristal o 12 Im on fire kan va riktigt farliga om dem får loppen . Möt bra motstånd på valla flera ggr . Tänk på dem ! |
Citat:
|
Att se upp med Idag på GS75 Något tung bana
Avd1: 10 Upbeat Music Mött tuffare djur än dessa något tung bana? värd en markering ändå. Avd2: 9 Hundredprocent dödens två sista nu bra läge i rygg på startsnabb kan få fin resa i 2 utv? avslutade raskt vid segern. Gynnade av något tungt 1,10,11 Avd3: Spik 11 Gullkongen Stark troligen gynnad av något tungt? tar ned alla över upploppet. Avd4: 9 Charlie Brodde mött hyfsade hästar som 3 åring gått bra på något tungt kan tänkas Avd6: Lås 2,12 Bältra Spider bangynnad lägesgynnad , 12 klart mest kapabel nu med uffe svår att lämna utanför. Avd7: 11 Rally Didrik kommer med en vass spurt chans 12 Blue Line D.K gynnad av något tungt fungerat bra på underlaget tidigare resutlatrad 2-2-4-0 på något tungt. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag hänger på er tanke där grabbar! Walk A Mile är startsnabb, första jänk, står i 2ggr på bet365 och 34% bara på streckspelet.
Att den inte vunnit än tar jag inte så hårt på, spikade Lajos Euro i GS75-7 förra söndagen och den hade 34 raka utan vinst. Så länge det inte är hästar som bromsar bort segrar behöver det inte betyda att trenden håller i sig, varje lopp har nya förutsättningar! Och även icke-vinnare kan bli vrålmodiga (nåväl rädda blir de väl egentligen om man ska klyva hår) när de hänger på jänk! |