Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Halmstad V75 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35108-halmstad-v75/)

travbonus 2019-02-24 15:48

Halmstad V75
 
Gulddivisionen


DANTE BOKO

DEUXIEME PICSOUS

DONATOMITE* (US)

KADETT C.D.

PROBO O.P.* (IT)

ROCKY WINNER

TIMONE EK* (IT)

VÄSTERBOONTHENEWS

:lol::lol:

Bowery 2019-02-24 16:46

Woohoo!! Skoryck, nu börjar det bli intressant på riktigt!

viking90 2019-02-24 16:47

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 608227)
Woohoo!! Skoryck, nu börjar det bli intressant på riktigt!

Jäkligt bra tajmat att den omgången går på Halmstad!
En av landets absolut bästa vad gäller underlaget om jag förstör de aktiva rätt

Bowery 2019-02-24 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 608228)
Jäkligt bra tajmat att den omgången går på Halmstad!
En av landets absolut bästa vad gäller underlaget om jag förstör de aktiva rätt

Ja men det är det allt! Tror det blir en rolig omgång, startlistorna ser tilltalande ut. Fick direkt upp ögonen för Elliot coger ;)

ab5 2019-02-24 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 608233)
Ja men det är det allt! Tror det blir en rolig omgång, startlistorna ser tilltalande ut. Fick direkt upp ögonen för Elliot coger ;)

Ja Elliot kanske kan bli ett roligt drag. Kollade om senaste loppet direkt när jag såg den i listan förut. Satt ju fast bakom Nimbus C.D i andraspår i sista sväng som sen stendog. Elliot fick sedan backas och spurta med full spänst över mål. Med ett annat loppscenario kanske den kunnat utmana piraten.

sigh 2019-02-24 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 608227)
Woohoo!! Skoryck, nu börjar det bli intressant på riktigt!

Bara jag som blir deppad av perioden med skorycken? :sad44:

Bowery 2019-02-24 17:47

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 608242)
Bara jag som blir deppad av perioden med skorycken? :sad44:

Haha! Det är väl gött när skorna ryker ?? Iofs så tävlar ju inte alla på samma villkor längre men men.. Det blir ju mer att ta hänsyn till nu, både på gott och ont

sigh 2019-02-24 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 608245)
Haha! Det är väl gött när skorna ryker ?? Iofs så tävlar ju inte alla på samma villkor längre men men.. Det blir ju mer att ta hänsyn till nu, både på gott och ont

Sporten blir iofs bättre rent tidsmässigt men svårare att hitta värde då folk spelar blint på allt som blinkar röda överstrukna skor.
Sen så gör det ont i själen när de rycker skor på unghästar.

Bowery 2019-02-24 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 608248)
Sporten blir iofs bättre rent tidsmässigt men svårare att hitta värde då folk spelar blint på allt som blinkar röda överstrukna skor.
Sen så gör det ont i själen när de rycker skor på unghästar.

Det där med unghästar instämmer jag helt med, allt för att maxa en nybliven 3åring kan i vissa fall rentav vara plågeri i min bok. Onödigt att kanske förstöra en fin häst i ung ålder.

Dahle 2019-02-24 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 608233)
Ja men det är det allt! Tror det blir en rolig omgång, startlistorna ser tilltalande ut. Fick direkt upp ögonen för Elliot coger ;)

Elliot blir helt ointressant nu när de andra som blir kraftigt förbättrade utan skor får köra så. Hans chans var bättre under vintertiden. Med risk att jag får äta upp det när loppet gått i mål, den kommer inte platsa på min kupong, tyvärr.
Det är min uppfattning

Bowery 2019-02-24 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 608259)
Elliot blir helt ointressant nu när de andra som blir kraftigt förbättrade utan skor får köra så. Hans chans var bättre under vintertiden. Med risk att jag får äta upp det när loppet gått i mål, den kommer inte platsa på min kupong, tyvärr.
Det är min uppfattning

Alltid härligt med olika tankar:) på min lapp åker den med alla dagar i veckan

Altoc 2019-02-24 18:53

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 608252)
Det där med unghästar instämmer jag helt med, allt för att maxa en nybliven 3åring kan i vissa fall rentav vara plågeri i min bok. Onödigt att kanske förstöra en fin häst i ung ålder.

Helt förkastligt med barfota på unghästar. Men även många äldre far illa. De spelare som lovprisar barfotakörning skulle få besöka en stallbacke efter tävlingar och få se de hästar som behöver hjälpas upp på transporten efter att ha tävlat barfota. Ingen trevlig syn!

Bowery 2019-02-24 19:02

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 608263)
Helt förkastligt med barfota på unghästar. Men även många äldre far illa. De spelare som lovprisar barfotakörning skulle få besöka en stallbacke efter tävlingar och få se de hästar som behöver hjälpas upp på transporten efter att ha tävlat barfota. Ingen trevlig syn!

Det jag syftar på när jag menar skoryck är väl framför allt att tiderna blir snabbare, sporten blir mer underhållande. Sen att de rycker skorna för tidigt/för ofta på redan öma hovar tycker jag är förjävligt men det finns många som klarar galant att gå bfro.

SO 2019-02-24 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 608242)
Bara jag som blir deppad av perioden med skorycken? :sad44:

Me too. Funderar nästan på att ta time out till oktober. Slut på en procentarna nu. Nu börjar perioden då det blir jackpott varje gång för att det inte mer utdelning på femmorna. 6-7 gånger i rad var det väl i fjol våras. amen

SO 2019-02-24 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 608267)
Det jag syftar på när jag menar skoryck är väl framför allt att tiderna blir snabbare, sporten blir mer underhållande. Sen att de rycker skorna för tidigt/för ofta på redan öma hovar tycker jag är förjävligt men det finns många som klarar galant att gå bfro.

Tiderna blir snabbare? Nu hänger jag inte med. Tiderna är väl ganska ointressanta. Loppen körs ju inte PÅ TID som tex 1500 meter löpning i OS.
Skulle alla lopp köras på tid skulle tiderna kunna sänkas minst 2-3 sekunder på dom flesta hästarna. Nu är det startrusning, transportsträcka och positionering, sedan uitifall det behövs, spurtsträcka för nå viss placering.Skulle faktiskt vara kul om loppen kördes på tid, auto, 8 hästar...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved