![]() |
Citat:
Såg smått överspelad ut till 14% och 8 oddsare typ nör jag kollade 50 min före start. Har jag tid brukar jag skriva upp oddsen en timme före start och sen uppdatera så nära start som möjligt. När de rasar sådär är de nästan alltid segerfarliga. |
Nu kan man släppa alla småspel för dagen och fokusera på v6 istället:)
|
Citat:
Men absolut ett bra tips att följa (Vincennes har det som standardinfo på teveskärmar). |
Vi rök alla sharpsare i andra avdelningen i sista galoppsprånget eftersom 6 Nexus höll huvudet nere och 10 höll huvudet uppe. Kan inte utesluta en rejäl spelstöt på 10. Oddset sjönk sista minuterna hos bookies och allt.
|
4:an överlägsen i sista - och dumstruten på.
Stod kvar på 10 ggr hos bookies men var bara bäst. Basse har klart för sig :claps: |
Citat:
Det står att 4-1 ger 66ggr - hoppas det stämmer:clap: KOMB Inlämnat: 2019-02-26, 15:57 Kenilworth - SA Lopp 8 Tisdag 2019-02-26 Start: 16:25 Kostnad: 90,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 1, 4, 5 2:a: 1, 4, 5 6 x 15,00 kr = 90,00 kr. Totalt: 90,00 kr. Rättningskod: LCQ GTZ JZM |
Synd på V4 Trance :-/
Åkte bara dit på målfoto i andra avdelningen:cry: |
Wow 95K i omsättning på Kombspelet i sista loppet!
Var osäker på om det var någon omsättning alls på Komb i Sydafrika så jag höll insatsen nere till 15kr på mina komber för jag visste inte hur mycket poolen tålde:lol: Vi måste spela i gemensam pool med Sydafrika på just Komb. Brukar inte lira Komb till Sydafrika då jag trott att vi spelat i egen pool. Bra att veta att Kombspelet tål åtminstone 50lappar på högre odds |