![]() |
Kom igen nu Basse!!!!!!!! Det blir bra deg för dig om 8 vinner nu vilket jag tror den gör! Kima brukar alltid vinna när hon kör race! Speciellt med en betrodd från Aiken.
|
Mycket spel på nr 4 sista halvtimmen?
Sist jag kollade låg den på 4% om jag minns rätt |
4 är en giftig utmanare tror jag..
|
Blir spännande i sista- är helt övertygad om att 8 är bästa hästen i sista men det är inte lätt att vinna från bakspår- vi såg ju nyss hur mycket Major Exclusive fick jobba för vinsten från spår 8.
Får någonting idag i alla fall- slängde in den här ett par minuter före första V4 V4 Inlämnat: 2019-02-28, 09:45 Shepparton - AUS Torsdag 2019-02-28 Start: 09:48 Kostnad: 160,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7 (4, 3) 2: 1, 3, 7, 8, 9 (4, 5) 3: 8 Major Exclusive (5, 7) 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (8, 5) 2x5x1x8 = 80 rader. 80 x 1 x 2,00 kr = 160,00 kr. Totalt: 160,00 kr. Rättningskod: DLN BQW XBM Har alla i sista men om 8 förlorar vinner nog 5... Behöver 8 eller strorskräll nu:D |
Ska vi fortsätta denna tråd med dagens galopp till Sydafrika senare kanske? :)
|
Citat:
En av Australiens bästa kuskar var först uppsatt som kusk - Chris Alford. Men han är tydligen sjuk och en mycket sämre kusk nupp nu istället. Jag chansade bort 4 som var dålig sist, men efter som tränaren tänkt ha toppkusk kanske den tränat bra? |
Citat:
Norge på Lunch V4 idag känns inget kul,och i kväll V64 utan Jackpot. sydafrikas galopp är vad jag fokuserar på efter australien:) |
Wow det ger ju ganska bra på alla utom 4,5 för mina lappar
240kr plus är det sämsta utfallet för mig Tror nog 8 tar hem sista ändå. Heja Kima:KO: |
Andel Bjerke nån? Orkar inte plugga den omgången nåt
|
Borde vara ett gott tecken att odden på 8 går ner nära start:)
|
Citat:
Tycker de överspelar favoriterna i Norge och 3:e -4:e handarna rensar bra. Skrällarna brukar inte vara så långt ner i strecklistan. Rader med typ 2:a-4:e-2:a-3:e handare brukar ge ett par tusen. Vinner de största favoriterna ger det ingenting... |
Kima Frenning :claps::D
|
Grattis Basse. 2200kr :)
Köper andel till Bjerke om du startar. |
Grattis basse !!:clap:
|
Citat:
|