![]() |
Bajs omgång
|
Borde vara en minimumgräns för vad man får för sju rätt. Fyfan vilken pissomgång och bortslösad tid...
|
Nu är väl frågan snarare om det ska bli riktig bingo för atg idag så att dom kan konfiskera även vinstpengarna i sexrättspoolen.
|
Nu får Weekend Fun vinna då jag bytte spiken i kallblodsloppet mot den. Visserligen skutpengar, men ändå.
|
Citat:
1,2 Kvar på min 144 kr P54 hos legolas. Är väl nästan garanterad pengarna tillbaka även om ett lopp missas med ett så litet system och typ 125 procents återbetalning (jämfört med 26-39 procent på atgs V75 spel idag). |
SvS ligger helt skrevt på det med vinnaren i DD1 nu. Jämnt hästnummer som vinnare ger 1.60 i odds och efter Weekend funs dåliga rapporter så är det ungefär Super Santos mot resten av fältet.
1.60 är galet överodds och SvS har inte längre spärr på 1000 kr/spel :popcorn: Spelstopp 18:20 |
Citat:
|
Citat:
Det där blev fel, eller fattade jag dig fel - är det inte ojämnt som står lågt? |
Är inte 1/2 en klassisk tvilling nu med Marvelous i ledningen och Silent Hill i rygg?
|
Citat:
Flyt att Kolgjinis galopperade som hade svarat upp och draghjälpen Zelov till favoriten... :idiot: |
Citat:
|
Citat:
|
Kalle På Trappa föddes och bodde på gården Trappa. Därav namnet.
Karl O Johansson har tränat flera av mina hästar. Hoppas hans häst vinner nu -3 Expensive River. |
Fördelen med legolas P54 spel att man får betalt nu för 2 fyror när en 0,42 procentare vinner sista. V5 hos atg 0 kr på fyra rätt och 6 rätt på V75 lär inte heller ge mycket.
|
Många pensionärer som jublar på Färjestad nu - de spelar sina "hemmahjältar" och höga odds, så denna värmde nog en del äldre...
|
Fy fan va surt!!!! Skulle tagit alla i sista..... Fy fan!!!
Ja!!!! Trodde 7 an vann! |
Hoppas dom inte diskar nu tyvärr så tror jag dom gör det:(
|
Citat:
|
Diskar dom nu är det skandal!
|
Surt för utdelningen på legolas+sex på atg
|
Det var ju fint.
|
Citat:
|
Hur fasiken kan de diska??? Han är ju påväg ut i sidled redan innan Horpestad går ut...
|
Men vafan sysslar de med. Shadow Gar som är på utvändige förra veckan får behålla men nu när den framför bryter ner o den får lucka så diskar de.. Lider med Horpestad.
|
Jag hade både nr 3 och 7 men känner mig rånad på 80000 av domarna...
|
Då blev det inte mycket på fyrorna hos legolas. Hade Björn Goop kört hästen ingen diskning. Jobbigt att bedömningarna är så olika mellan olika banor, domare mm
|
Praktskandal - även jag kan se på de snabba bilderna att ÖKs ekipage redan innan TH går ut vinglar åt höger ut mot staketet... SKANDAL!!! Kul för Kalle på trappa!
|
Kihlström,Ohlsson,Adielsson,Goop,Takter.Bara för att nämna några...Har ALDRIG sett de diskade för motsvarande manövrer och knappt att domarna ens brydde sig om att titta på en ev. incident.
Förstår att många är glada över att få in V7 men jag tycker synd om Horpestad... |
Skandal enligt mig. Alltid när det gäller skrällar/mindre tränare så är det inga problem att diska! Jävla skillnad när det är typ Örjan, då diskas det minsan inte!
|
Citat:
|
Kolla bara starten i loppet när Örjan trycker ut hästen brevid så att han fick 2A spår
|
Nån intervju med Örjan efteråt vad han tyckte om det hela?
|
Man får vara nöjd - en sjua och drygt 20 sexor tack vare diskningen. 4400 kronor.
|
Citat:
|
https://minfil.com/Z2M5w1wdb0/sssss_002_png
KUUUUUUUL att bli blåst på 80 lax för att nån jävla domarjävel ville få in sin DD för 20 kr!!! |
Citat:
|
Vilket intryck på Goopens i lopp 12 nu!!!
|
Citat:
Hade Örjan/Goop/osv kört 7:an idag så hade de nog inte blivit diskade. Tror inte domarna vägde in vem som skulle vinna om de diskade... |
Goopens i siat är efter Quarcio Du Chene - inte undra på att de haft problem med kusen. En mer skör, men kapabel, häst än QDC får man leta efter...
|
Började bra på Skive!
VINNARE Inlämnat: 2019-03-09, 19:03 Skive - DK Lopp 1 Lördag 2019-03-09 Start: 18:55 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer 3 Sir Knox 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: KHN RHT GLQ |