![]() |
Citat:
|
Suck.............................................. ........
Var dom tvugna att öppna så hårt. |
Citat:
|
Lutfi Kolgjini kan "konsten" att köra sönder hästar. Och köra bort pengar.
Och Anders Zackrisson hade väl kunnat vinna på minst tre sätt, men han valde ett fjärde, dvs. vänta med att gå ut tills det var för sent. Ja, jag låste på 5 och 6 och blev rätt sur. |
Jenny A hade lite otur när hon tänkte där. Vad ska hon ut i 3e och vara en bromskloss för? Tycker lite synd om Göran W som kanske vinner om inte Jenny ska ut och vara ivägen.
|
Citat:
Stolpe ut på mina system idag |
Jag går från att ha Bottnas Easy Cash som utgångshäst via intervju med Båth som ligger väldigt lågt och vidare förbi liven som sågar värmningen; det slutar med att jag inte ens har med den på sex hästar... nästa gång ska jag inte läsa något och lämna in klockan 19:30.
|
Citat:
Går ej att lyssna på de tyvärr |
Började med 2 spikar.. Devil Sound och It Happend Again. Torskar på bägge med ett rövhår :cry:
|
Det var väl för väl att inte årets konstigaste 50%-are gick och vann. Rejäl jävla bortkörning av Zadel också, vad pysslar karln med!? Hörning på den får man hoppas...
|
Citat:
|
Revanch nu på V3
V3 Inlämnat: 2019-03-13, 20:58 Solvalla Onsdag 2019-03-13 Start: 21:03 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 5, 6, 9 2: 1 Requiem fora Dream 3: 5 Whitestripe Maid 6x1x1 = 6 rader. 6 x 1 x 10,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: GBX THV XBQ |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu lyckades Peter Zadel stänga min kväll helt. Borta på allt.
Citat:
|
Det var den blekaste insatsen jag sett Wild Love göra någonsin.
Skumt. |
Citat:
|
Citat:
Om hon får gå på rulle barfota runt om i ett stolopp, då kan man vänta sig en vass prestation. |
Jag tackar Travtjänsten för den i tredje avd;
"Vrålfräck ettaV86-3:6 STEPHANIE DIVINE (2%)Lopp i kroppen. Spännande i spets med racerutrustning och kusklöfte." |
Det blev ju ungefär lika bekvämt för Lövgren som väntat. Då är sex rätt hemma, har alla i nästa! Obegränsat med skräll nu då tack!
|
Kanske går
V4 Inlämnat: 2019-03-13, 19:36 Jägersro Onsdag 2019-03-13 Start: 20:30 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 5, 6 (3, 2) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 11 (7, 9) 3: 7 Staro Leonardo (6, 8) 4: 2 DontbreakthebankÅs (11, 9) 3x8x1x1 = 24 rader. 24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. |
En till som stallet låg lågt på
|
Äh, surt att Tobbe höll igen så väldigt i svängen där annars hade ettan vunnit det där lätt!
|
Och Svedberg presterar en totalt värdelös finishkörning.
|
Något som folket i liven ska ha cred för är att de faktiskt brukar notera och kommentera hästar där stallet legat lågt innan men hästen vunnit lätt, som nu (igen) med Upstream. Calle Lindblommar vet man hur man ska hantera, det är värre när det är totalt tvärtom.
|
Citat:
Edit: La till "farande" där för tydlighetens skull... |
Och där snackade Hultman ner min dubbel med 20 %. 9-4 ftw.
|
Fan, några cm ifrån att hitta luckan i sista sväng Eriksson då är det han som vinner det där!
|
Den obildade språkfantomen Borgås: "Djangblood Pellini"!!!
|
Lite spänning i vardagen nu då. V86 gick åt pipan..
VINNARE Inlämnat: 2019-03-13, 21:25 Jägersro Lopp 9 Onsdag 2019-03-13 Start: 21:40 Kostnad: 370,00 kr Vadet gäller startnummer 1 Youngblood Pellini 1 x 370,00 kr = 370,00 kr. Totalt: 370,00 kr. Rättningskod: DKX SHQ DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-03-13, 20:49 Solvalla, Jägersro Onsdag 2019-03-13 Start: 21:40 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Youngblood Pellini 2: 9, 12 2 x 150,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: KLW THP |
Citat:
|
ÖGAT: "En tjej jag vill kraftigt varna för på Solvalla är högkapabla 13 La Camilla Palema som visade finfina fartresurser i fjol innan det började strula för henne och blir det fart på loppet från start blir hon svår att stå emot till slut då hon är så pass mycket snabbare i benen än vad favoritduon är!"
|
Robloxia galopperar som vanligt! Skithäst. Va ju skyldig att vinna där och hade satt dd. Typiskt:)
|
Hade man gått på namnen Pellini så hade man satt dd till 135 ggr degen.
|
Ser ut som att Svanstedt Jr sitter bakom en T72a när luckan uppenbarar sig på upploppet. Och förflytta en stridsvagn i rak sidled är ju inte helt enkelt....
|
Citat:
Dessutom gjorde hon 12,8 med skor sist. Kommer inte ihåg hur loppet blev kört? Kanske fick en drömresa och flög med. Men har ju tiderna i kroppen. |
Citat:
|