![]() |
Nog för att tittarna vill ha info, men är inte det lite väl att hugga kusken 3 minuter innan start när den kör provstarter?
Kändes lite oproffsigt rent spontant. Hästen blev ju lite skärrad av allt folk och kamera runt med så pass nära start. |
Då ska vi se hur det går med avslaget nu?
|
Citat:
|
Citat:
Men de ger väl inte så värst högt odds. 5.28 i odds, inte många kronor plus...Men de borde jag väl fattat när jag la tvillingen.. |
Sa inte Matteus att det skulle vara spets o slut på Zeno?
Ibland undrar man om han skriker ut hästar bara för att vilseleda folk :rolleyes: |
Citat:
Här vann en av de minst spelade men med en av de mer rutinerade kuskarna i loppet. Man lär sig aldrig. :lol: |
Staro Kipling var han tydligen inte intresserad av att tävla med.
|
VINNARE
Inlämnat: 2019-03-17, 16:05 Halmstad Lopp 5 Söndag 2019-03-17 Start: 16:10 Kostnad: 10,00 kr Vadet gäller startnummer 5 Din Lymmel 1 x 10,00 kr = 10,00 kr. Totalt: 10,00 kr. Rättningskod: BMX TTH BMQ |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lägger alltid en liten peng på hästen som var tvåa i föregående lopp.
|
22 tkr i omsättning på legolas P54 8 min innan spelstopp. 35 tkr i vinster. Och dom har gjort reklam för P54 varje dag senaste veckan med helsidesannons i expressen förutom i onsdags då dom hade två helsidor i expressen med reklam för P76. Vad kostar det ?
|
Så nu ska alltså Nr 6 vinna nästa och det börjar 1,5,6:) 1+5=6 5-1=4 4 eller 6 nu blir det spel på hehe ;)
|
Citat:
Citat:
En förklaring kan vara att man satsar en tia på varje häst i loppet och hoppas att nettot överskrider de 120:- bongarna kostat.Ibland blir oddset så högt att det lönar sig.Tror inte ett ögonblick på att nettot idag blev 290 kr.Att presentera enbart vinstbongen är bara larvigt... |