![]() |
Citat:
Hur då? Den gick ju i passgång. End of story. Bye bye, domarna måste våga ta beslut. Nu är jag ju partisk på ett sätt, men i slutändan ska det vara rättvist. Nästa gång åker jag åt andra hållet kanske, vid hård diskning Jag vill bara vinna pengar. Missköter dom sig ska det diskas. Köra innanför pinnar. Diskas. Frankrikeregler. Ska vara stenhårt. Är inte hästen klockren i travet eller om kusken gör fel som stör andra , trängning osv ska det diskas. Samt ta bort voltstart från lopp med mer än 25k i vinstpengar. Förstör mer än vad det ger. Gärna Max 8 hästar i kortlopp, skrota 2140 och kör 2640 som medel, har man inte tränat sin häst så förlorar man. Nån ordning får det ju vara. |
Citat:
|
Citat:
Hoppade över den på DD pga av det, strax innan DD 1(då DD redan var inlämnad) så var jag tvungen att spela hästen på fastodds då jag hörde i liven att den skulle gå i jänkarvagn ikväll. Vet inte om dom nämnt det tidigare under kvällen men det var iaf första gången jag såg/hörde den infon. |
Citat:
|
Citat:
|
På något outgrundligt sätt är det bestämt att jag inte ska vinna pengar... Vet inte vad jag gör fel, bara att det inte går vägen. Oavsett om det är ett eget spel eller att jag köper in mig på en andel så går det alltid stolpe ut. Helvetesjävlaskitfan!
|
Citat:
|
Citat:
Jag tror inte du missade den infon eftersom det inte verkar varit så känd info förrns strax innan dd-1. Letade på travronden live då dom brukar snappa upp den typen av info om den nämns i liven men dom nämner endast barfota fram på 5an i sista . En lång och uttjatad diskussion som inte verkar leda till nån förbättring när det gäller information om utrustning. Är väl medveten om att inte alla hästar blir bättre med jänkarvagn eller ens funkar i vagnen men jag vet att hästar som normalt med maximal löpning kan vara med på linjen kan ibland med jänkarvagn gå fram i dödens med varvet kvar och jogga undan med sträckta linor. Infon måste finns sen är det upp till spelarna att tolka den. |