![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Vilka deg det kommer bli!
|
Verkar bli svårt att få in spikarna idag.
|
Citat:
|
Citat:
Skulle spela varje omgång med de här förutsättningarna.....om man fick...... |
Citat:
Helt fel ute idag. Attans! Men Stekels Svettiga håller fanan högt! Kämpa på där nu! :KO: |
Snyggt spelat sofar Stekeln och hur vass var inte italienare i 4:e. Kan ju bli hur svettigt som helst det här.
|
Det är imponerande vilket spelvärde det gång efter gång finns i italienarnas första starter här, innan spelarna lärt sig att dessa hästar på något konstigt sätt inte kan bli trötta...
Citat:
Jag förstår inte var det kom ifrån, men jag förstår att de måste locka med bonusvillkor á la Swedbank om alla möts av detta för att få tillbaka folk. |
VM i kuskvingel - Flemming het kandidat...
Snyggt av Johan att ställa på ordentligt och inte köra standardtaktiken och vänta till upploppet för att lämna Uhrbergs rygg där. Blir nog bara tvåa annars. |
Citat:
Sen är det ju lite fel att kalka dom snyltarbolag när dom gör allt som står i deras makt för att få till avtal med ST och just nu betalar pengar till hästar på Solvalla som dom kallar matlappar samtidigt som som går back flera hundra tusen på sitt travspel varje onsdag. |
Sitter dina spikar nu Stekel så blir du nog fan ensam vinnare :D
|
V86
Avd 1: 2, 5, 7, 8 2: 2 Thelma de Glatigne 3: 4, 8, 9, 10, 15 4: 2 Volocity de Vie 5: 10 Can Lane 6: 4 Flight Dynamics 7: 2, 4, 8 8: 2, 7, 11 Åh jag vill ha 6 rätt idag |
Nu jobbar vi in Stekelns svettiga spikar!
Ordentligt svettigt där idag! Häng dom högt! :KO: |
Citat:
|