Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby/Solvalla 17/4 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35543-v86-aby-solvalla-17-4-a/)

AmaerildeRimfrost 2019-04-17 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 614914)
Huh huh. Kom hem från jobbet 20 min efter att legolas P76a startat. Idag sjönk omsättningen igen och spelvärdet var ruggigt bra. Fattar inte att inte ens sharps kunniga analytiker ser det enorma spelvärdet. Inte ett ord här om den.

400 kr i utgångsvärde med en 21 procentare och då har inte alla extra pengar ens tillförts så det riktiga utgångsvärdet snarare 800 kr. Hade väl varit typ 43 kr om det varit atgs V86a.

Jag tror det handlar om att ingen vill stödja det där misslyckades experimentet som x antal totalt okunniga försökt måla i fina färger. Skitbolagen ska väck och det bästa sättet - trots bra värde är att inte spela där. Ju färre som spelar där, ju mer måste Rune betala ut ur egen ficka. Så jag uppmanar alla att sluta spela där helt!

olle 2019-04-17 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 614940)
Jag har försökt logga in någon gång efter nyår och tänkte nästan göra en insättning där igen. Då kom det direkt upp info att jag var tvungen att göra något nytt, registrera nåt och verifiera allting ytterligare en gång. Helt j**a opåkallat. Jag orkade faktiskt inte ens läsa, utan stängde bara ner för att aldrig återvända. Det är i alla fall anledningen till att jag totalt skiter i den sajten.

Oavsett hur mycket de sminkar grisen så är det fortfarande en gris. Och där är det nog snart jul.

Dom hade dessutom 200 procents bonus idag med bara 1x omsättningskrav, så vid en insättning på 200 kr kunde man spela en P76a för 600 kr med åtetbetalningsprocent på 200 mot i bästa fall 65 på atgs V86a. Kallar man inte det spelvärde så vete fan vad man aka kalla spelvärt.

HuBBaBuBBa 2019-04-17 21:06

Vilka deg det kommer bli!

Nicklas 2019-04-17 21:08

Verkar bli svårt att få in spikarna idag.

viking90 2019-04-17 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av Nicklas (Inlägg 614948)
Verkar bli svårt att få in spikarna idag.

Även garderingarna, i alla fall för mig :lol:

Strappa71 2019-04-17 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 614914)
Huh huh. Kom hem från jobbet 20 min efter att legolas P76a startat. Idag sjönk omsättningen igen och spelvärdet var ruggigt bra. Fattar inte att inte ens sharps kunniga analytiker ser det enorma spelvärdet. Inte ett ord här om den.

400 kr i utgångsvärde med en 21 procentare och då har inte alla extra pengar ens tillförts så det riktiga utgångsvärdet snarare 800 kr. Hade väl varit typ 43 kr om det varit atgs V86a.

Skulle spela varje omgång med de här förutsättningarna.....om man fick......

Gotland 2019-04-17 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 614949)
Även garderingarna, i alla fall för mig :lol:

Samma här tyvärr.

Helt fel ute idag. Attans!

Men Stekels Svettiga håller fanan högt! Kämpa på där nu!

:KO:

Stinsen 2019-04-17 21:12

Snyggt spelat sofar Stekeln och hur vass var inte italienare i 4:e. Kan ju bli hur svettigt som helst det här.

Shizznit 2019-04-17 21:15

Det är imponerande vilket spelvärde det gång efter gång finns i italienarnas första starter här, innan spelarna lärt sig att dessa hästar på något konstigt sätt inte kan bli trötta...

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 614946)
Dom hade dessutom 200 procents bonus idag med bara 1x omsättningskrav, så vid en insättning på 200 kr kunde man spela en P76a för 600 kr med åtetbetalningsprocent på 200 mot i bästa fall 65 på atgs V86a. Kallar man inte det spelvärde så vete fan vad man aka kalla spelvärt.

Jag struntar fullständigt i spelvärdet när jag blir less på att det finns för många hinder, trösklar och aber för att kunna göra en insättning igen. Jag hade varit på om det bara hade vara att göra som förut, nu var det bara "Nähä du, nu har vi bestämt att du ska visa-mastercard-payit-trustly-kalsongstorlek-och-elräkning-igen-tack! istället. Varsågod och svälj!"

Jag förstår inte var det kom ifrån, men jag förstår att de måste locka med bonusvillkor á la Swedbank om alla möts av detta för att få tillbaka folk.

Stekel 2019-04-17 21:19

VM i kuskvingel - Flemming het kandidat...

Snyggt av Johan att ställa på ordentligt och inte köra standardtaktiken och vänta till upploppet för att lämna Uhrbergs rygg där. Blir nog bara tvåa annars.

olle 2019-04-17 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 614953)
Det är imponerande vilket spelvärde det gång efter gång finns i italienarnas första starter här, innan spelarna lärt sig att dessa hästar på något konstigt sätt inte kan bli trötta...

Jag struntar fullständigt i spelvärdet när jag blir less på att det finns för många hinder, trösklar och aber för att kunna göra en insättning igen. Jag hade varit på om det bara hade vara att göra som förut, nu var det bara "Nähä du, nu har vi bestämt att du ska visa-mastercard-payit-trustly-kalsongstorlek-och-elräkning-igen-tack! istället. Varsågod och svälj!"

Jag förstår inte var det kom ifrån, men jag förstår att de måste locka med bonusvillkor á la Swedbank om alla möts av detta för att få tillbaka folk.

Nu överdriver du väl ändå. Fick också skicka in id dokument efter nyår. Det tog max två minuter att göra det och godkändes på nolltid.

Sen är det ju lite fel att kalka dom snyltarbolag när dom gör allt som står i deras makt för att få till avtal med ST och just nu betalar pengar till hästar på Solvalla som dom kallar matlappar samtidigt som som går back flera hundra tusen på sitt travspel varje onsdag.

AmaerildeRimfrost 2019-04-17 21:29

Sitter dina spikar nu Stekel så blir du nog fan ensam vinnare :D

Nicklas 2019-04-17 21:29

V86
Avd
1: 2, 5, 7, 8
2: 2 Thelma de Glatigne
3: 4, 8, 9, 10, 15
4: 2 Volocity de Vie
5: 10 Can Lane
6: 4 Flight Dynamics
7: 2, 4, 8
8: 2, 7, 11

Åh jag vill ha 6 rätt idag

Gotland 2019-04-17 21:30

Nu jobbar vi in Stekelns svettiga spikar!

Ordentligt svettigt där idag!

Häng dom högt!

:KO:

HuBBaBuBBa 2019-04-17 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 614724)
Jag kanske är ute och cyklar men oj vad jag har väntat på 4 Flight Dynamics.
Kanske får vänta med den nu oxå och säkert kommer nån jänkarfödd vinna men det är volt och medeldistans och dem har ej startat i Sverige och på ett tag. Flighten mötte Campo Bahia sist och gjorde det bra som 2a utan att hota en tidigt galopperande men återkommande vinnare. Flighten är verkligen värd en vinst snart och jag funderar på att chansspika annars måste man nog ta alla.

Lite rätt ute;)