![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Dryga 71 tusen när Perfekt Spirit nu kommer vinna - tar ni verkligen inte dessa penningar ni som tjatar om "spelvärde"???!!!
Två storfavoriter och kanske 80 000 med 6or och 5or. Jag tar dessa alla dagar i veckan! Inte illa, eller hur, AmaerildeRimfrost - inga 275 kronor, där inte! Detta bevisar att jag och andra har rätt... För tar man inte 80 000 kronor med två gigantiska favoriter, ja då förstår jag inte varför man spelar... |
Citat:
|
Citat:
Han tänkte på sitt eget "spelvärde"... :cheers: |
12ggr pengarna på Heart of Steel!!?
|
Grattis Trance Error, dina dubblar går bra nu. :)
|
Äh! Såväl 2 som 3 satte sig fast för länge.
TRIO Inlämnat: 2019-04-19, 17:03 Färjestad Lopp 11 Fredag 2019-04-19 Start: 17:17 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 4 Perfect Spirit 2:a: 7 Heart of Steel 3:a: 2, 3 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: GPJ GTD GSP |
Citat:
|
Citat:
Synd där! |
Citat:
|
71000 dög inte åt Olle om favoriterna vann i första & sista.
|
Kanonutdelning - synd att jag satsar på söndagens V75a... Hade inte haft den ändå, troligtvis, men spikarna hade ju suttit...
|
Hade varit kul med Perfect Spirit i elitloppet. Grym häst. Eldorado B fast med rubbet sparat men frågan är om det varit en bättre taktik att försöka svara spets.
Nu lägger jag ner travet till på söndag. Lycka till med Norgetravet i morgon ni som ska lägga tid och pengar på Forus. Hopplöst för mig. Noll koll på typ 80 procent av hästarna i loppen där och så länge Norges skoinfo är som den är finns det ingen anledning att lägga pengar på travlopp där. |
Citat:
Var flera det inte dög åt... Jag hade dock jublat åt dessa "små" penningar... :rolleyes: |