Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 27 april Olympiatravet (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35604-v75-aby-27-april-olympiatravet/)

mikaels 2019-04-28 14:31

Skrev detta nyss på Sverigetravet.se/travbanor, Att besöka Hotingtravet (speciellt på lördagen) är nog kanske den trevligaste travupplevelsen man kan ha i detta land, 3000 personer runt denna lilla travbana (många med picknick-korgarna med sig), lite som att vara på travet på 70-talet.
Ni som vill ha en lite "annorlunda" travupplevelse, åk gärna till Hoting första helgen i travveckan där, går dessutom bra att kombinera med Lycksele som kör v65 dagen innan(fredag)...bägge banorna har fri camping för den som önskar, brukar vara riktigt trevligt där;)...i Hoting är det dessutom"man ur huse"på lördagskvällen, vilket innebär ett ganska bra drag för alla åldrar på travbanedansen, där jag för övrigt träffade Berith för ett par år sedan:rolleyes:

jAnman 2019-04-28 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 616651)
Lirade med Haparanda, har haft många duster med Tomas Smed, som du nog känner till...Mikael Fjellvind(antiloop) hade vi också i laget, han gav inte Felke o von Essen någon chans när dom kom upp till kebnerundan, själv torskade jag semin mot Essen på en kantboll i avgörande(21-19). Jag är 59:a på "rätt sida"(för dom som inte förstår, så bröts pingisåret vid halvårsskiftet på den tiden)...gissar att du är någonstans i min ålder, då du har plus på JO;)

Jens o Martin vara duktiga vi umgicks mycket, jag är 59 februari, har spelat några veteran SM, men trappade ner 15 år först,, sen flytten till Västergötland - 89 blev jag spelande tränare för en klubb, vi gick från div 6 till 2: an på lika många år, men nu är det bara spel och trav!

mikaels 2019-04-28 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av jAnman (Inlägg 616684)
Jens o Martin vara duktiga vi umgicks mycket, jag är 59 februari, har spelat några veteran SM, men trappade ner 15 år först,, sen flytten till Västergötland - 89 blev jag spelande tränare för en klubb, vi gick från div 6 till 2: an på lika många år, men nu är det bara spel och trav!

Träffar du Martin, så fråga om han minns en semi i Kiruna i början på 70-talet...min ledare Åke Andersson var galen efteråt, enda gången som han varit med om att det diskuterades om att två B-pojkar skulle kunna diskas...jäklar vad vi psykade och skrek, matchen tog ganska lång tid:lol:...

Bowery 2019-04-28 15:27

Stenklar ! Värmningsvinnare deluxe

jAnman 2019-04-28 15:28

Haha ska fråga nästa gång!!

mikaels 2019-04-28 15:30

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 616696)
Stenklar ! Värmningsvinnare deluxe

Tyckte inte Martin såg så vass ut innan och näppeligen skulle han varit så stor favorit, jag var minst lika bra...

mikaels 2019-04-28 15:55

Hehe, skulle bara försöka vara lite rolig, Bowery...Caloy satt jäkligt bra...