![]() |
V64
Inlämnat: 2019-04-25, 19:07 V6 - endast vinst vid 6 rätt Kristofer Hjelms andelsspel Åby Torsdag 2019-04-25 Start: 19:30 Kostnad: 1 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Attraversiamo (5, 9) 2: 5 Conrads Rödluva (1, 3) 3: 1, 4, 5 (3, 6) 4: 2, 11 (6, 3) 5: 2, 3, 5, 9, 11 (7, 1) 6: 4, 5, 9, 10 (8, 1) 1x1x3x2x5x4 = 120 rader. 120 x 10 x 1,00 kr = 1 200,00 kr. Totalt: 1 200,00 kr. Min kostnad: 1 200,00 kr x 3/24 = 150,00 kr Rättningskod: HWG MTS HLT Andelen kan vara intressant med avslutningen 3 - 10 ... klirrrrr om man får drömma lite;) |
Det utvecklas lysande. Värdet är 9:-. Flerissystemet endast 6 rätt kostade 4:-.
Nu skall favoriten 5 vinna och sista 4 eller 5. |
Citat:
Själv drömmer jag om F.Shagwell......kommer nästan upp i 5-siffrigt på den. |
Jag måste nog ha in 11 nu för ok utdelning
Sen helst 1,6 eller 10 i sista |
Snaaark! Nu blir det halvsvårt att få pengarna tillbaka för de flesta.
Olle kom igen, gör din grej. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag är garanterad plus på egen om nån av de jag har vinner , andelen blir nog tyngre dock att gå plus
|
Oj vad alla extrema flerisar verkar hittat dit ikväll. Ruggigt underbetalt trots JP.
|
10 kr i värde är nog det lägsta jag kommer ihåg att jag sett efter 5 avdelningar på V64
|
Kevin på stretchen nu då, så kan man nästan få 8k på flerbongen:drunk:
|
Vi går plus imon istället
Dubbel jacke ;) |
Citat:
Snarare inte chans ens till halvvägs till 5-siffrigt. Snopet. Hade behövt få användning av min helgardering. Nya tag. |
12an ger mig över 10k... väldigt långsökt dock
|
Citat:
|
Citat:
( måste hitta någon rolig vinnare först, vill inte öppna ett andelsspel bara för att:lol:) |
10 nu ger mig 16400kr. Unter, har du inga unghäststjärnor?
|
Citat:
Drömmen gällde mer värdet. Kan inte minnas att det blivit så här snett. Även om det blir underbetalt på favvar så trodde jag inte att det skulle bli under 20kr på min rad......teoretiska var 26. Har V6x119. Så 297.5 sexor.......bara drygt 4k. Tok-miss i målvinstberäkningen och då tog jag ändå speldata fåtal minuter före spelstopp. |
Om man nu inte bara tänker på spel som allt handlar om på detta forum så får man väl säga att det blir fantastiska finaler när alla de stora megastjärnorna infriat i kväll. Finalerna kommer dessutom köras på lördags V75 så det blir verkligen roliga lopp där världsstjärnorna alla får bra spår. Man blir nästan tårögd när man ser Campo Bahia. Detta kan bli Sveriges bästa och mest folkkära häst någonsin är känslan.
Och för er som bara tänker på spelen blir det ju dubbeljackpot i Bollnäs i morgon även om det nog inte är en omgång att hurra för vad gäller sporten. |
För mig gäller 4 eller 5. Fleris (100st) som kostade 4:-/st endast 6 rätt.:thumbup:
|
Ingen som spelat för "spelvärde" i kväll...?
:rolleyes: |
Jag tänker på sporten....OCH spelet.
Det är ju det fina med just V64 med V6. Den enda av 3-pottspelen rimliga regler. ( Allra helst skulle jag sett att det var "auto-V6" utan JP när vi ändå drömmer oss iväg! |
Man kan juh inte ogilla Hultman...
Eskil ska du va med i tjockisloppet? |
Citat:
Jag försökte. Men missbedömde helt vilket odds jag skulle få från potten. Har okej odds på Felicity nu i sista. Drygt 10x på V6-insatsen....men då har jag ju riskerat att spricka i 4 lopp....så det är inget superodds. Får bara drygt hälften av vad jag hade tänkt mig på spelet. Så det är allt annat än spelvärde. Har dock aldrig sett så här långt under förväntat för den här typen av omgång. Första gången för allt. |
Faan Unter. Vingligt.
V4 Inlämnat: 2019-04-25, 20:05 Åby Torsdag 2019-04-25 Start: 20:14 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Evaluate (5, 1) 2: 11 Campo Bahia (2, 3) 3: 5 Racing Brodda (2, 7) 4: 10 DancingQueenDiablo (5, 4) 1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 100 x 2,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: LQG LTR BBQ |
Haha ja det var ju en tom avslutning så att säga.. Det blev inget med nåt
|
Citat:
Joker var lite snål o räknade med 317kr på sexan med Kevin |
Väntade inte på några större pengar , mest snopen att jag sprack på 6 streck i sista, lol
|
Såklart. Lirar rätt sällan. Och var supernöjd över de som satt i rygg och 3e inner....tänkte att DE lär inte utmana. Sedan när BG var kall i dödens kände jag mig klar.
Tillbaka till ritbordet. Ingen jätteinsats. Men hade varit bra spelslant att starta bygget för nästa månad med. |
Citat:
Nu fokuseras på lördagens v75.:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Det enda där du kan justera potten manuellt efter ATGs JP-prognos är baratrav.se |
Snyggt Rob!
Max irriterande att man gick på femte istället för sjätte som skrällopp. Och visst kunde man på spekulation tagit med Kevin på rätt få streck på spekulation om löpningsförloppet men jag såg den helt enkelt inte i ryggen. Brukar ju alltid bli några positionsbyten på Åby. |
Citat:
|
Citat:
|
363.000 system försvann i sista loppet. Vilket rekord
|
Citat:
|
Citat:
Satte helgarderingen i fel lopp. Hade med ett par till som inte var favoriter också. Att sedan de fem första var ostoppbara ikväll var som det var. Om jag hade anat att det skulle ge 14 kr med #4 i sista skulle jag såklart aldrig ha lämnat in. Jag hade tänkt mig runt det dubbla. Så bedömningen av hur mina spelarmotståndare hade spelat sumpade allt tänkbart spelvärde ikväll. Det här undervärdet slår allt jag har sett i lågutdelningsomgångar. När chansen finns bara spela för alla rätt är inte favoritomgångar lika kalla som de brukar kunna vara. Om de hade lagt loppen på ExtraV75 eller V86 hade jag naturligtvis aldrig haft en tanke på att lämna in. |
Citat:
Men ännu värre att se när folk gör det på V75 eller V86 där man då deltar i alla tre pooler och med jackpotgaranti i två av dom om man får alla rätt på sådana bongar. |
Citat:
Gång på gång skulle jag inte vilja påstå att man ser det. Att det skulle landa några kronor under förväntat värde brukar man se i favoritomgångarna. Att det skulle ligga på bra precis hälften av förväntad utdelning på de två mest betrodda har jag aldrig sett förut i den här typen av omgångar. Ska man lira så lär man försöka pricka in någon utanför ramen och det var de som helgarderade i sista som valde rätt ( fanns alldeles säkert ett gäng flerbongsspelare bland dem ). För oss som valde 5e blev det pannkaka. Nya tag. |