Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Örebro 4 maj (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35667-v75-orebro-4-maj/)

Fulsprit 2019-05-04 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 617645)
Klart som fan det inte var när han såg att ungen galopperade i starten.

Och ser självklart lika snabbt att den ställer sig och då anser Ludde att "ungen" behöver hjälp på traven, för att vinna...

mikaels 2019-05-04 16:46

UJUJUJUJUJ...5 UJ...

Shooter 2019-05-04 16:46

Så ska en spik se ut! :claps:

olle 2019-05-04 16:47

2,95 hos unibet var rena fyndet på Richters megastjärna Ural. Vilken häst.

HuBBaBuBBa 2019-05-04 16:48

Som sist Ural 1a och Southwind Hydro 2a glömde dock att lira tvilling och plats surt

Galoppen 2019-05-04 16:50

Väl kört christoffer... en 4e plats istället för att en garanterad 2a plats och hästens huvud i behåll.
Hade Ural som spik på v7, men lastade på tvilling 4-5 till ofattbart högt odds.

Fulsprit 2019-05-04 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 617649)
En solklar stallkörning är när man släpper spets utan strid till sin stallkamrat för att den är just stallkamrat. Som sen i sin tur kör undan alldeles för tidigt för att vara körning för bästa placering. Bara för att ledarryggen ska bli tvåa som sämst.

Det här är en bit ifrån, det måste ni ändå hålla med om.

Så du har ensamrätt på vad som är "stallkörning" - visste verkligen inte att det bara fanns en variant!

:popcorn:

Stekel 2019-05-04 16:51

Taxerade vinstchansen för de där två första till 0,0% efter ett varv kört, urstarkt att vinna där! Nåja, med lite hjälp av att loppet inte höll den högsta klassen kanske.

mikaels 2019-05-04 16:54

Stallkörning är nog ett ganska litet problem i trav-Sverige, det finns andra körningar som är "större problem", ex.vis när catchdrivermaffian släpper till varandra;).

Stekel 2019-05-04 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 617658)
Så du har ensamrätt på vad som är "stallkörning" - visste verkligen inte att det bara fanns en variant!

:popcorn:

Men läs vad jag skriver, det jag stör mig på är att du skriker "solklar stallkörning". Och det jag beskriver är en av de få varianter som jag ser som solklara.

Spekulera kan man göra, men att spy ur sig att folk fuskar på direkten när man ser något som kan vara tveksamt gillar jag inte. Och då kommer jag svara, även om jag vet att du inte gillar att bli emotsagd.

Fulsprit 2019-05-04 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 617660)
Stallkörning är nog ett ganska litet problem i trav-Sverige, det finns andra körningar som är "större problem", ex.vis när catchdrivermaffian släpper till varandra;).

Ja och nej - det är bara det att sköts "snyggare" i Sverige och ingen vågar adressera problemet... Håller iofs med, när jag tänker efter, att denna förbannelse med kompissläpp är mycket, mycket värre, i omfång...

Jaja - alla är saliga i sin tro!

KonsultTT 2019-05-04 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 617661)
Men läs vad jag skriver, det jag stör mig på är att du skriker "solklar stallkörning". Och det jag beskriver är en av de få varianter som jag ser som solklara.

Spekulera kan man göra, men att spy ur sig att folk fuskar på direkten när man ser något som kan vara tveksamt gillar jag inte. Och då kommer jag svara, även om jag vet att du inte gillar att bli emotsagd.

Adrian äger nr 7 helt själv, Ludde deläger nr 10.
Var nog snarare kamp far vs son

/ TT

Dahle 2019-05-04 17:00

Provar en tvilling på Fossens o Dante i nästa

Fulsprit 2019-05-04 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 617661)

Hahaha, "inte gillar att bli emotsagd" - det kom VERKLIGEN från rätt person!!! Jag kommer också svara när jag anser att någon har fel - vad är skillnaden då?! Du kan inte veta om du har rätt eller fel, så sätt dig inte på några höga hästar - jag vet det inte heller, men väljer kraftuttryck för att belysa problemets art och viktighet!

Fulsprit 2019-05-04 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av KonsultTT (Inlägg 617663)
Adrian äger nr 7 helt själv, Ludde deläger nr 10.
Var nog snarare kamp far vs son

/ TT

Och pga. detta så finns det INGA andra variabler som gör att stallkörning kan vara ett faktum i detta lopp?