![]() |
Citat:
Med heder att han tänker på hästen och inte kör slut på den varje lopp givetvis. Sänke sitt rekord med 1.5 sekunder på denna distansen... |
Jag har den största jävla torkan i mitt liv haha.
uuuuuuusch. Lycka till er andra som är med |
Citat:
|
Kolla gärna på sista loppet från Vermo om några minuter - finska kallblod är verkligen en egan art. Ser inte alls ut som traditionella kallblod. Men det hör väl hemma i tiden vi lever i - inget är vad som synes...
|
Behöver lite "boost"; kan In Toto Sund tänkas vinna från spår 12? Erik behöver fram i rampljuset...
|
Hat trick av Erka vore väl fint nu, hygglig utdelning då även om man inte blir ekonomiskt oberoende direkt!
|
Blir nu ett platsspel på 5 Indoor Voices hos ATG!
Glömde, Satsade 100 kr |
Vilken kusk Adrian Kolgjini är. Kör som en gud. Lär inte dröja innan han blir årets kusk och inte konstigt med en sådan far.
|
Fin dag på jobbet för Adrian.
|
Är väl bara att spela Speedy Face nu i nästa lopp med Kolgjinis stallform. Barfota runt om. Det har hästen bara gått två gånger. I finalen av svenskt travderby och i uttagning till Europaderbyt. Möter helt annat motstånd nu.
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-05-04, 18:02 Örebro Lördag 2019-05-04 Start: 18:18 Kostnad: 63,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Speedy Face 2: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 12, 13, 15 9 x 7,00 kr = 63,00 kr. Totalt: 63,00 kr. |
Citat:
Vi får se hur nära Skoglund är till spets nu då, jag har ju dissat de chanserna hårt i flera dagar nu så får vi se om det blir rätt eller dumstrut. |
Har sammanlagt satt 70kr på en rak DD.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-05-04, 17:59 Örebro Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Gigant Invalley 2: 6 Enzo Am Detta är mer av en chansning. |
Citat:
|
Citat:
|