![]() |
Citat:
Sparade därför krafter när han var mer avslappnad utan cant see backrullarna. Iskallt av Redén Kihlström att lita på att få andraplatsen men jag är rätt säker på att de inte ville vinna, proppen vill ha spår 3-4 och överlämna till någon som är snabb att försöka vinna lotten och svara readly.... :popcorn: |
Citat:
sen tror iofs jag att readly har tur vinner lotten och även loppet men även har chansen från spår 2... |
Citat:
|
Aetos Kronos fick ni gratis i Travsnack m Sharps......
|
Magisk speldag idag, VP på Tangen Haap till 30/4,50 och nu 50/4,75 på Aetos. Fick "bara" 18ggr på Eelis igår men idag jävlar spelar man på rätt bolag!
|
Ludde vägrar släppa och kommer 4a istället för förmodligen 2a.
|
Loppet som kommer är skräddarsytt för ÖK och hans styrning, mest ÖK då! Fått en enorm känsla för kusen och att den vinner oavsett löpningsförlopp. SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, ÖRJAN!!!
|
READLY spår 1 , spets och slut
|
Citat:
GL |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, menar nästa lopp (Lopp 9), inte Elitloppet! :cheers: |
Citat:
TACKAR! |
Jorma kan dra nånstans! Så trött på han den senaste tiden. Inge mer vinnarspel på den galopp kusken
|
Citat:
Var väl så att skorna åkte på då och målfotoförlust mot proppen! Men saken är väl möjligen att han missgynnar om de drar av smeten och banan blir stenhård? Särskilt om han inte får gå på innern och måste gå max i svängarna!? Men usch Proppen vann ju lotten då jag tror Readly varit oslagbar från innern... :cry: |
Vinner 1,2 eller3 elitloppsfinalen, så blir konstigt nog detta en av de bästa travdagarna i historien, på v/p spel...
|
Sambon vill att jag säkrar ut finalen, så jag gör det...långtidsspel är som vanligt helt suveräna...
|
Noterat: Björn Goop i vinnarcirkeln. Någon ropar "jag älskar dig". Goop: "Trevligt men det var inte min sort." Var det någon som hörde lite mer exakt?
|
|
Citat:
|
Skulle dom kunna tagit Örjan?...mmm...
|
Wilhelm Paal kör bort min rysarvinnare Fun Quick - hade han gått ut i rygg på LillGoopen så hade han hunnit fram - nu fick han luckan när de redan var i mål. Hade vinnare och spik på DDn - nej, surt som faan!
|
Fan att han inte kunde täppa till där Björne. Och fan att man inte gjorde ett "vanligt " system. 100 på att jag är med till sista då. Sen kanske inte det räcker för där finns ordentlig skrällpotential.
Nåja nu hoppas vi på ett rivigt Elitlopp! |
Kom fel på streckspelen idag.
Dagens sista hopp är mitt förtidsspel på Aubrion du Gers till 9ggr VINNARE Inlämnat: 2019-05-25, 02:18 Elitloppet Lopp 1 Söndag 2019-05-26 Start: 14:55 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer 15 Aubrion du Gers 1 x 400,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Rättningskod: JVC SWQ LCL |
Tror på tvilling nu i finalen.
Utgång 1 mot 4, 6, 8 |
Jag testar en trio på Readly Express, Aubrion du Gers, Looking Superb
150kr |
Kommer RE få starta...
|
Citat:
|
Vad händer med förtidsoddsen om RE stryks - oddsen på ATG?
|
Han har ju ont i ena frambenet!
|
hann få in 1500 till 2,95 på A och en slant på P till 4,50...vill inte att han startar fast det ekonomiskt är bäst för mig, tror jag...
|
Vad händer med förtidsoddsen om RE stryks - oddsen på ATG?
|
Vilken sordi...
|
Vad tråkigt :(
|
Vad händer med insatsen på svenska spel? Får man tillbaka den? Jag hade spelat på Readly
|
Citat:
|
Blir diskad om vinst!
|
Dom diskar Abrion och låter Dijon vinna! Svagt!!!
|
Diska båda fransmännen = galen fransk bojkott av trams-trav Sverige med tanke på Bold Eagle i fjol också...
|
Har lirat vinnare på den och ganska säker att den inte var med på listan när jag lirade"övriga" på svs...
|