Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Jägersro 21 maj Dubbeljackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35889-v64-jaegersro-21-maj-dubbeljackpott/)

Rob 2019-05-20 18:37

V64 Jägersro 21 maj Dubbeljackpott
 
Tisdags-V64 flyttad till Jägers istället för Solvalla, antagligen pga alla förberedelser inför elitloppshelgen.

Avd 1
Gina Schermer än bra men möter nu grabbar. Adrians häst bäst i grunden men väldigt formlös för tillfället. Och tycker Comanche mött lite lättare motstånd på senaste tiden men formen är bättre än Rushmore. Litet fält lockar kanske till helgardering. Kanske tar grepp tidigt med spik på Lövgren på förmodad spets och slut?

Avd 2
60 meter tillägg för Berghs häst på 2140 tror jag kan bli mkt men ser inte vem utöver Dante som ska kunna hålla upp.

Avd 3
Orutinerade treåringar, svårt.

Avd 4
Sämsta spåret för favoriten men gjorde bra insats senast. Gillar Delantero vid gardering som oftast avslutar bra.

Avd 5
Orutinerat igen och tror absolut mest på Untersteiner här. Risk för dödens här om han inte sitter lyckas pressa sig till ledningen. Bra lopp senast men voltstart då, nu bil.

Avd 6
Floalts Cesna får tipset då hon inte riktigt fick chansen senast och förhoppningsvis har lite sparat. Bland de bättre kuskarna i fältet också bör vara plus.

Överlag är känslan inte att det blir någon pangutdelning men lyckas man välja rätt spik och V6 nu vid jackpott ska kunna ge en bra slant tillbaka.

Dahle 2019-05-20 20:39

I tredje loppet tror jag hittat en spets o slut vinnare i form av nr.3 Becker med Takter i sulkyn
13% just nu, men inte mycket spelat, så det hinner ändras till imon

AmaerildeRimfrost 2019-05-20 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 619905)
I tredje loppet tror jag hittat en spets o slut vinnare i form av nr.3 Becker med Takter i sulkyn
13% just nu, men inte mycket spelat, så det hinner ändras till imon

Birger Jörgensens häst där gjorde ett riktigt bra lopp senast. Och favoriten i loppet med Conrad undrar man ju var botten finns i den just nu. Intressant lopp!

AmaerildeRimfrost 2019-05-21 07:43

Kan berätta Dahle att jag drömde om just det där treåringsloppet. Ditt drag sitter i spets med Lugauer i rygg och som tredje här är det dansken. I sista sväng är dessa längder före övriga. Strax innan upploppet tappar dansken några längder medan Lugauer går upp jämsides och utmanar. Kopplar grepp och vinner efter strid med en halv längd till sist.

Så var det bara fem lopp kvar.

Nu drar jag till Budapest och ska njuta lite. Tittar in när jag har lite tråkigt ich r nog något system :)

HuBBaBuBBa 2019-05-21 16:00

Borde inte Rushmore Face spetsa och vinna första? Varit ute i silver nu och mött stentufft motstånd. Comanche Moon och Gina C vinner ju knappt i Brons?
Spikar nr 1i första och sista som är nyckeln till alla rätt. Hoppas jag:)

HuBBaBuBBa 2019-05-21 16:03

Sen vinner Conrads 5a och den andra 5an i nästa Bonny Boy:) Delantero emot.
Sen vinner Ludde 5e med 6 Typhoone Face spets och slut.

viking90 2019-05-21 17:14

3 Carl Lewis i avd 2 borde ju ha en bra chans båda snabb i benen och har ett riktigt långt steg... #göteborg

:lol:

viking90 2019-05-21 17:21

Jag vill minnas att de var positiva tongångar angående 1 Countdown Fougett (avd4) inför senaste starten men det va från spår 11 OM jag minns rätt trodde de att den hade haft en bra segerchans om den hade haft framspår istället...som nu.
(det ska dock sägas att den attackerade bra i tredjespår och såg farlig ut då men stumnade totalt i sista kurvan och tappade många längder då, möjligt att den tunga banan inte var till dennes fördel då)

Det finns lite klass i den nånstans där även om det var ett tag sedan så har den varit nere och vandrat på 1.13 över 2140.. Den vann på 13.6aM för ett knappt år sedan kanske kan vara ett rolig skrälldrag i omgången. Om man inte väljer att spika Mustaschen.

HuBBaBuBBa 2019-05-21 17:27

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 619966)
Jag vill minnas att de var positiva tongångar angående 1 Countdown Fougett (avd4) inför senaste starten men det va från spår 11 OM jag minns rätt trodde de att den hade haft en bra segerchans om den hade haft framspår istället...som nu.
(det ska dock sägas att den attackerade bra i tredjespår och såg farlig ut då men stumnade totalt i sista kurvan och tappade många längder då, möjligt att den tunga banan inte var till dennes fördel då)

Det finns lite klass i den nånstans där även om det var ett tag sedan så har den varit nere och vandrat på 1.13 över 2140.. Den vann på 13.6aM för ett knappt år sedan kanske kan vara ett rolig skrälldrag i omgången. Om man inte väljer att spika Mustaschen.

Vad pratar ni om Bonny Boy är stenklar;)

viking90 2019-05-21 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 619967)
Vad pratar ni om Bonny Boy är stenklar;)

Good for you.

viking90 2019-05-21 17:36

Norpat nån andel ikväll till V6an och nöjer mig platskombo för egen del möjligen en DD lite senare med.

Countdown Fougett - 2.50
Typhoon Face - 2.00
S.H.T Piraya - 2.15

+25% vinstökning

Totalodds blir då 13.19 och 100kr satsat!

Stekel 2019-05-21 17:51

Oj vad de basunerar ut avslag på Blue Mustasche, och enbart på hörsägen från Christian Fiore som inte ens kör ikväll. Var på vippen om jag skulle spika den, men nu blir det helt klart spik. Kommer sjunka som en sten efter den rapporten.

Ebbinge verkar inte speciellt påställd, blir nog en värdespik på Comanche eller dubbling med Adrian.

mikaels 2019-05-21 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 619970)
Oj vad de basunerar ut avslag på Blue Mustasche, och enbart på hörsägen från Christian Fiore som inte ens kör ikväll. Var på vippen om jag skulle spika den, men nu blir det helt klart spik. Kommer sjunka som en sten efter den rapporten.

Ebbinge verkar inte speciellt påställd, blir nog en värdespik på Comanche eller dubbling med Adrian.

Verkar lite avslag på Dantes favorit i andra också, har aldrig vunnit med alla skorna på...

mikaels 2019-05-21 18:18

Vad hände med atg?...samma för er?...nu kom den tillbaka...

viking90 2019-05-21 18:21

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 619972)
Vad hände med atg?...samma för er?

Det tror jag inte, inte märkt nåt konstigt iaf.

Sändningen eller spel?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved