![]() |
Testar Åsafaksen till 4ggr på Unibet, den här är riktigt bra och tål både distans o bana
|
Citat:
Nog ett av de mer intetsägande och tråkigare referaten från loppet. Nej, nu får jag fokusera på positiva saker. Känns som jag sågar allt och alla med stora motorsågen idag! |
Citat:
|
Uffe fixade det...han är rätt skaplig i sådana här sammanhang...
|
Referenten gör ju bort sig gång på gång....
Han snackade in mot sista kurvan att 8 Nygårds Henrik (som galopperat bort sig tidigare) utmanar i tredje spår....mitt på upploppet märkte han att det var nr 11.... Han gör ju en mer förvirrad med hans snack :evilgrin39: |
Citat:
Kan bero på att jag är sjukt sliten genom att ha vandrat runt en hel dag på Budapest Zoo! Ont i fötterna som fan. Har vadproblem sen innan :( Försökte boka två timmar massage lite snabbt men det var fullt ikväll så kl 14 imorgon blir det två timmar för 520 svenska :D Så det ska vara! Nu blir det svensk massage - och egentligen vill jag hellre ha sport massage eller triggerpunkts. Men det här får duga! Så kanske detta som gör att jag låter så jävla sur idag - men det är jag inte :P |
Citat:
|
Citat:
Jag sitter inte här och tror att jag skulle göra det bra heller, av den anledningen skulle jag aldrig åta mig att kommentera heller. |
Provar Merrit till 4,50 på svs, han har grejat tungt tidigare...En klar besvikelse som trea, men Tempel LB var ju riktigt bra...
|
Rejäl insats i Sverige debuten av Tempel LB tyvärr räckte det inte till seger men plockade ner vinnaren tämligen enkelt efter att travat i 4/3:e spår första biten sen dödens resten!
NG med bättre kusk nästa gång! |
Citat:
|
sitter just nu med min DD: Balotelli Crown - Delsbofaks. Väntar på den senare...
|
Visst kan jag ge lite beröm åt Malin, från er också?...hon är ju ganska färsk som referent och jag lovar att hon skulle uppskatta det...
|
Citat:
|
Förlåt det börjar bli tjatigt jag vet...
Nu ropade han ut fel vinnare... Nr 10 Höstbo Elis vinner när det var 10 Lome Diamant... Höstbo Elis hade nr 8.... |