![]() |
Nu lär det väl avgöras om det blir riktigt hög utdelning, känns som rätt sårbara favoriter. Slängde in ett litet vinnarspel på 5:an. Första start i Sverige och med Jansson. Ska den bara klara spåret med.
|
Citat:
|
Citat:
|
Sjödén ser rätt het ut förutom att han bommade på sex streck i första
|
Citat:
Håller tummarna och har samma avslutande spikar! Vågade själv inte spika Sture, Då han inte startat på länge.. |
Jobba Fahle!!!!
|
Citat:
|
Citat:
6 - 6 - 6 på V75:an, Kan vara för 10 år sedan, Då tiden går snabbt.... :) Och var själv då inne på att börja med de tre spikarna, Tror jag gjorde så men är ej säker.. |
Där klev jag tyvärr av på såväl v5 som v7. 4 Golden News räckte inte helt enkelt...
|
Ändrat till barfota fram på Volnik Du Kras. Därmed vanlig balans vad gäller hovbeslag.
|
Klarade inte vinnarna i V75-1 och 3. Det kan väl bli några femmor.
Provar att få vettig utdelning på rak DD 7-5 till drygt 30 gånger. |
Fick inte råd med knifetown lover tyvärr. Andrareserv bara. Synd på startgaloppen på Jepsons 1:a.
|
Hittar inget spelvärt till DD så får ladda om till midnatts V75an nästa lördag, men man måste ju kolla Oslo Grand Prix i morgon med men inget spelande till Norge för min del.
|
Kör en långsökt chans DD på 2 mot 9. Kanske, kanske kan Picasso slinka igenom och få det kört i halsen. Ingen solklar form, men vafan?
|
2,75 på Charrua före Volnik. Framspår mot bakspår, guldhäst mot silverhäst, Tobbe mot Jorma. Spelbar till 1,90 ju!
|