![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Provar ett vinnarspel modell större på Mellby Club
|
Jag är feg, så är det...men Coogan till 3,75 är ju givetvis för högt på svs...så är det....;)
|
Citat:
|
Så mycket jag klagat på olika pappskallar till kommentatorer så låter han idag som en av de bättre vi har!
|
Citat:
|
Blir så irriterad. Bestämde mig senast att spika Zorro Swing! Så möter den Mellby Club, det är lång distans och spår 8 auto. Stod fast, trots att jag vet att som Mellby Club sett ut kommer den ju antagligen äga, som den gjorde. Jaja, bara ta nya tag!
|
Har Jorma bott i Sverige i 50 bast och snackar så dålig svenska hehe
|
Citat:
|
Blir det inte skräll i kallblodsloppet så blir det nog så att atg kan gratulera spelarna till jackpot. Skrällpotientialen i övriga tre lopp känns väldigt liten.
|
Citat:
Hur ser det ut på Legolas? |
Citat:
|
Citat:
Snyggt SO:thumbup: |
Sedär ja. Guli Rubin klarade av spåret men galoppen kom på upploppet istället...
Var inne på att spika Pave Faks men gick på tre hästar istället och valde att spika Coogan i förra avdelningen. Det var inte så smart. |
Citat:
|
Första spiken inne. J-O. Persson hade ju sagt också att den är troliga vinnaren. :clap:
|
Jävligt kul för Ove A tycker jag.
|
Citat:
|
Grattis SO!, även om jag tycker att platsoddset 2,00 var minst lika bra;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Dubbel spik på Ove A Lindqvist...inte varje dag det går hem!
Sitter kvar med: 2, 3, 6, 7, 9, 10, 12 (5, 8) 1, 3, 7, 10, 12 (4, 5) 4 Propulsion (1, 5) Inte lätt att pusha upp värdet mycket mer men får hålla en extra tumme för icke-vinnaren Havbergs Knight i nästa! |
Undrar när tipsexperten i atg live ska lära sig namnen på hästarna. Att kalla Makethemark för Makeitmark gång efter gång är ungefär som att experten på svensk inrikespolitik i SVT (Mats Knutson) skulle kalla statsministern för Stefan Lövgren eller SDs partiledare för Jonas Åkesson.
|
Vilken revansch för Nobel Amok....
|
Trodde att NA tappat formen, där hade man fel...
|
Två spikar kvar på V75: 3 och 4.
På V5: 1,3,12 i nästa och spik på 4 i sista. |
God natt. Den var jag inte nära på hela veckan. Kul ändå att den är tillbaka.
|
Örjan fortsätter köra passivt med Redens favoriter. Ska det fortsätta i storloppet? Spelvärdet på Nobel Amok gick inte att klaga på för dom som gick på den idag. I Gävle 1,54 i v odds med vanlig vagn. Idag när han satte på jänkarvagnen över 7 ggr.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vågar man hoppas på att det är dags för kapabla Arras Cando nu!?
Varken läget eller distansen talar för det men kanske med draghjälp av ÖK sista 5-600... Och så har vi den obegripliga matemtiska "logiken" att Erik hade en toppchans med en betrodd tia men vinner med en annan tia istället ? :whistling: |
Citat:
|
Citat:
:clap: |
Kanske sista gången vi får ett vettigt odds på FA...strykningarna gynnar givetvis...
|
Hehe, Micke säger att det är lite tunt...Men en dubbel ÖK är väl det enda vettiga nu???
|