![]() |
16 tusen på 4 sexor bra pröjs
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Och?! Vad får någon att spela denne? |
Den vann ju från dödens... Va det bara jag som såg att den kunde skrälla? Måste ju se vad den mött och vilka tider den kan. Sen att den inte vunnit dem loppen säger väl inte så mycket.
|
Citat:
|
Citat:
I stället skrev du: "Kommer lägga allt på Jorma i sista. Allt jag äger och har. Panta allt jag äger och gå all in. Nurmos går inte tomhänt." |
Citat:
Vika hästar menar du då? Tiderna inte bättre än andras bästa tider... Och sjundespår! "Även en höna"... :cheers: |
Citat:
|
Äh, lägg av... Jag är glad att 7 Saga Doc nämndes av HuBBaBuBBa, annars hade jag surat över 5hundringen som gick upp i rök när Kajjan körde gunga.
|
Ytterligare skäl att spela 7:an i avd 8 (i efterhand) enligt Jens Sjöden om dagens V86:a:
"V86-8: Spårtrappa, medeldistans, ston i mellanklass Väldigt mycket bättre klass i den här spårtrappan. 6-8 är alltså de som gynnas mest, och även de som visar bäst ROI. Spelarna behandlar nämligen spårtrappor som de gör med lopp som har vanliga propositioner, och skyr alltså spel på dessa spår. Här är alla tre streckvärda. Allra bäst är dock spår 5. 5 Livi Memory (21 procent) har dessutom spetschans. Hon var jättebra sist och att ett par skor ska åka på är knappast något hon blir bättre av. Favoriten 4 Fossens Wally (37 procent) är kanske bästa hästen och har även rimlig spetschans. Given!". |
Citat:
|
Citat:
|
Bitterheten ligger tung, är väl bra att folk här delar med sig av sina vinnande drag, oavsett hur dessa kommer fram.. Trevligt för er som vann :drunk:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|