Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   HOTING dag 2 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36383-hoting-dag-2-a/)

SO 2019-07-09 09:07

HOTING dag 2
 
Premiären för registrering vid spelandet blev som VÄNTAT snudd på katastrof. Pratade med två av dom som satt i kassorna och fick veta att det var inte alls lika stor omsättning på spelet. Men KÖER hela tiden vid dom 4 kassorna i specialvagnen man släpat dit. Än hur jag tittade såg jag aldrig något som använde sin mobil...... Jag fick in ett spel i lopp ett, som gick in och sedan gav jag upp. Jag gick in på innerplan och satt resten av dagen och surrade med Anders Lindqvist och Loket Ohlsson vid måldomartornet.

Jag gör som många andra, dvs ett system hemma vid datorn och hoppas att det ger utdelning. Träffade en gammal bekant och han sa. Tacka vet jag gamla tiden med rivlappar....finns en poäng i det.

Idag spikas Weekend Fun på V4 och V5, trots tillägget. Rickard N Skoglund kan ju banan utan och innan och torde inte missa denna straffspark. Ove A och Magnus Jonsson strider om championatet. Om inte Rickard har andra tankar för han kör i 8 lopp idag. Championatet på Hoting är synnerligen PRESTIGEFULLT har jag förstått. Storfrämmande i år då EMILIA LEO dyker opp i tre lopp

/SO

mikaels 2019-07-09 10:47

Ska du dit idag? Jag kommer att jobba vid insläppet från 15.00(undrar hur många betalande vi har första två timmarna???, första start 18.30)...tror Ove blir svårslagen i första v5 och Viktor Brodin(spets?) o Emilia Leo(bästa hästen?) borde räcka i andra, det ser ruggigt svårt ut i tredje o fjärde, sen är det ju bara att hålla med om Richards i sista...Hjälpte till vid fisketävlingen igår, var några travprofiler med där som hade missuppfattat det hela, dom trodde att det var "pimpeltävling", givetvis hade dom då inga större chanser, men verkade ha väldigt trevligt ändå i det vackra vädret som precis anlände till startskottet...

SO 2019-07-09 10:53

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 626502)
Ska du dit idag? Jag kommer att jobba vid insläppet från 15.00(undrar hur många betalande vi har första två timmarna???, första start 18.30)...tror Ove blir svårslagen i första v5 och Viktor Brodin(spets?) o Emilia Leo(bästa hästen?) borde räcka i andra, det ser ruggigt svårt ut i tredje o fjärde, sen är det ju bara att hålla med om Richards i sista...Hjälpte till vid fisketävlingen igår, var några travprofiler med där som hade missuppfattat det hela, dom trodde att det var "pimpeltävling", givetvis hade dom då inga större chanser, men verkade ha väldigt trevligt ändå i det vackra vädret som precis anlände till startskottet...

Tjena. Jo, hustrun får hit sin väninna och HON vill absolut fara på trav så jag tar båda femininerna med mig, men gör systemen hemma först. Enda roliga jag har är att på V4 spika 6 Höstbo Elis i sista. Satt ju fast i förra loppet och fick luckan 20 m från mål och med till synes en hel del sparat. Nu Rickard och är inte ens favorit på spelet. På V5 spikar jag båda nr 13 och garderar övriga lopp rejält. Fint väder, ska bli 21 grader, SYNS

mikaels 2019-07-09 11:05

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 626504)
Tjena. Jo, hustrun får hit sin väninna och HON vill absolut fara på trav så jag tar båda femininerna med mig, men gör systemen hemma först. Enda roliga jag har är att på V4 spika 6 Höstbo Elis i sista. Satt ju fast i förra loppet och fick luckan 20 m från mål och med till synes en hel del sparat. Nu Rickard och är inte ens favorit på spelet. På V5 spikar jag båda nr 13 och garderar övriga lopp rejält. Fint väder, ska bli 21 grader, SYNS

Är väl bara Djuses emot från spets(Faks Kevin får nog svårt att klara kurvorna), men fältet är ju litet så HE har nog en god chans att mala ner Z. Blir det den nya blåa kepsen ikväll igen?(förstår inte varför du övergivit Timrå-kepsen, medgångssupporter?):)...

SO 2019-07-09 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 626505)
Är väl bara Djuses emot från spets(Faks Kevin får nog svårt att klara kurvorna), men fältet är ju litet så HE har nog en god chans att mala ner Z. Blir det den nya blåa kepsen ikväll igen?(förstår inte varför du övergivit Timrå-kepsen, medgångssupporter?):)...

yes, man skäms ju för att bära den. Min mardröm nu är ju att Modo går upp... trots att jag är från Övik..Medgångs keps ska de va Blåkepsen är ett måste för mig numera

viking90 2019-07-09 18:11

Slängde ihop en egen V5 lite snabbt får att stöta er och omsättningen på Hoting ;)
Blir väl en liten V4 senare med kanske.

V5
Inlämnat: 2019-07-09, 19:10
Hoting
Tisdag 2019-07-09
Start: 19:15
Kostnad: 42,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 8, 11, 12 (2, 1)
2: 13 Osah's Bolt (15, 8)
3: 9 Ävja Palema (5, 1)
4: 1, 4, 5, 6, 9, 12, 13 (8, 2)
5: 13 Weekend Fun (7, 5)

6x1x1x7x1 = 42 rader.
42 x 1 x 1,00 kr = 42,00 kr.
Totalt: 42,00 kr.
Rättningskod: LWT XHV GLT

mikaels 2019-07-09 18:49

Snabbt black och redan hemma från travet(har iofs varit där sen 15.00), kul med så mycket folk även på en tisdag, skulle tro en 3-4 ggr mer än på Solvalla ikväll.

viking90 2019-07-09 19:26

Va fan?

Tror aldrig jag sett en häst stumna så i ledningen som Ove A gjorde precis, givetvis hade jag inte med den som stack förbi...(inte på V4 heller)

Spiritus 2019-07-09 19:29

Har man någonsin hört en sämre referent? Lyckas identifiera en häst per halvvarv ungefär. Och om flera ekipage galopperar verkar han tro att man kommer undan med att säga "det var visst flera hästar som felade". Det är nog att han ser vem som är först i mål. Får han betalt?

mikaels 2019-07-09 19:35

Ett system kvar och det har 5,7 o 13 kvar, vore intressant att se hur detta system var komponerat...

viking90 2019-07-09 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 626573)
Ett system kvar och det har 5,7 o 13 kvar, vore intressant att se hur detta system var komponerat...

Jag hade gärna varit den som kunde visa dig hur det såg ut men tyvärr inte :cry:

AmaerildeRimfrost 2019-07-09 19:44

Jag vill inte visa dessvärre. Hemligheter!

mikaels 2019-07-09 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 626572)
Har man någonsin hört en sämre referent? Lyckas identifiera en häst per halvvarv ungefär. Och om flera ekipage galopperar verkar han tro att man kommer undan med att säga "det var visst flera hästar som felade". Det är nog att han ser vem som är först i mål. Får han betalt?

Bergsåkers referent, Jan-Olof Modin är det som är här hos oss.

Altoc 2019-07-09 20:04

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 626589)
Bergsåkers referent, Jan-Olof Modin är det som är här hos oss.

Bergsåkers f.d. referent väl? Har alltid varit extremt dåligt påläst oavsett vart han dykt upp.

SO 2019-07-10 11:15

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 626570)
Va fan?

Tror aldrig jag sett en häst stumna så i ledningen som Ove A gjorde precis, givetvis hade jag inte med den som stack förbi...(inte på V4 heller)

Bittert för mig som fått V5 med ove (10 vinnare), till råga på allt elände så hade jag 2;an i mål och då hade det blivit förmodligen halva potten. Ändå värre. spelade 30 V på 6 hästar som jag inte hade, men hoppade över 7;an
som ju aldrig vunnit- Dötråkig hemfärd



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved