Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Karlshamnstravet V4 V5 17/7 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36465-karlshamnstravet-v4-v5-17-7-a/)

Protesgoran 2019-07-16 18:50

Karlshamnstravet V4 V5 17/7
 
Imorgon blir det de årliga Karlshamnstravet med V4 och V5n på plats.
Någon som har kollat eller har någon aning om någon av hästarna?

viking90 2019-07-16 19:04

Kollade igenom startlistan lite snabbt nu bara...

2 Henna i V5-3
Hade haft betydligt fler vinster i bagaget om inte Dyrhberg kört allt som oftast, vann i montédebuten senast och monté nu igen. Nu är det visserligen favorit såg jag, men stiger inte % allt för mycket så en rolig spik.

3 Overlord V4-1
Spets och slut kanske?

1 Paladin V4-3
Roger Malmqvist lär väl bomba mot spets och sedvanligt köra så länge lampan lyser, räcker det? Om han nu lyckas hålla upp ledningen, ska helt ärligt säga att jag har dålig koll på banan i Karlshamn vilka spår som är gynnade vid auto start osv.

viking90 2019-07-16 19:43

Glömde ju lägga till, ha en trevlig vistelse på banan protesgoran :)

olle 2019-07-16 19:47

När det är lunchtrav i Karlshamn är det verkligen sommar. Är det inte strandväder i morgon så ska jag också kolla lite men orkar bara läsa på Eskilstunaloppen till kvällen.

Protesgoran 2019-07-16 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 627716)
Glömde ju lägga till, ha en trevlig vistelse på banan protesgoran :)

Tackar för det viking :)

SistaStallskriket 2019-07-17 11:50

Jag hade spik på Arwen T. Dream ska jag inleda med men slås av hur dålig Jörgen Sjunnesson är som kusk. Han var ju skaplig förut men jag tycker att han har tappat allt! Han får drömloppet i rygg på ledaren och luckan kommer så han sitter i draget att bara vika ut! Då av någon outgrundlig anledning väljer han att gå tillbaka och blir sedan fast med krafter i rygg vinnaren över mål.

Hur tänker han i det läget? Upploppet är mycket kort på Karlshamn, det finns ingen open stretch. I mitt tycke har han bara ALLT att förlora på att gå tillbaka. Han ser ju att både ledaren och utvändigt kommer hålla likvärdig fart över mål. Båda ganska tagna.

Det är så blicklöst att köra så många lopp som han gör och ändå fatta såna beslut i loppen. Jag hade varit vansinnig om jag spikat eller ägt den hästen.

Fulsprit 2019-07-17 12:01

Inte ens Fredrik Persson skall kunna fälla sig själv - Neon Hagh, klar, enligt mig. Enbart Knutssons emot - tvilling och vinnare på Perssons...

Fulsprit 2019-07-17 12:11

Jo då, han lyckades igen! Något är fel på både kusk och träning utav kusarna när man har denna statistik:

År Starter Segrar Andraplatser Tredje

2019 120 4 21 9 3% 977 600

Fulsprit 2019-07-17 12:16

Är folk redan fulla?! Har ni inte sett Gullabo Däck Bling på slutet???!!! Detta krossar han från dödens... Vinnarspel och tvilling mot Thats Art!

Fulsprit 2019-07-17 12:31

Haha, fasiken vad dåligt! Trots debacle med spelet så skulle jag ge mycket för att få vara på Karlshamn nu - kanonväder och mycket god stämning... Mysig bana!

sigh 2019-07-17 12:32

Anders Z.. Har han blivit nobbad av Sofie?
Vilken jävla sopstyrning... Han visste ju tidigt att hon inte släpper men offrar villigt sin häst

viking90 2019-07-17 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 627686)
Kollade igenom startlistan lite snabbt nu bara...

2 Henna i V5-3
Hade haft betydligt fler vinster i bagaget om inte Dyrhberg kört allt som oftast, vann i montédebuten senast och monté nu igen. Nu är det visserligen favorit såg jag, men stiger inte % allt för mycket så en rolig spik.

3 Overlord V4-1
Spets och slut kanske?

1 Paladin V4-3
Roger Malmqvist lär väl bomba mot spets och sedvanligt köra så länge lampan lyser, räcker det? Om han nu lyckas hålla upp ledningen, ska helt ärligt säga att jag har dålig koll på banan i Karlshamn vilka spår som är gynnade vid auto start osv.



Det var verkligen inga idéer man blev rik på...Hade fullt upp på lunchen med kollade dessa tre loppen nu i efterhand....

Henna galopperade in i första sväng så det blev ju lite snöpligt.
Overlord hittade aldrig till spets...det gjorde dock Paladin som veck ner sig nåt fruktansvärt med halvvarvet kvar till mål..

Hoppas det gick bättre för dig protesgoran!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved