![]() |
Perfect Dynamite måste ha varit kvällens mest gynnade häst av den smetiga banan.
Fattar fortfarande inte hur banan kan bli så här. Regnade väl typ 10 minuter för en timme sedan. |
DD:
6 1, 3, 4, 14 x 100Kr Örjan upp i första (för första gången) på Robbans Mellby Glader, intressant - i andra hoppas jag på skräll... |
Blev ett litet spel på...
VINNARE Inlämnat: 2019-07-19, 21:21 3 Enzo Am 1 x 20,00 kr = 20,00 kr. Totalt: 20,00 kr. |
Får bli ett sista skitspel! Plats på Vikens Dome...
|
Torbjörn Jansson är också en aning daterad. Tycker det är märkligt att det inte är åldersgräns i trav. Typ "veteranlopp" eftersom man gör skillnad på lärlingar.
Kontio, Jansson, HOS etc. Dom ÄR inte bra längre... Har med reaktioner och ålder att göra. |
Det där 4 kms loppet var inte jätte mycket action i...
Mitt drag Trovatore gick mer bakåt än bakåt sista halvvarvet... |
Nu i lopp 13 fick vi en klaring av Peter Untersteiner tidigare idag 2 Pere Ubu vinner bara detta sa han mellan raderna, tyvärr verkar många andra ha hört det för oddset är 1,46 just nu...
|
Tillbaka uppe i tornedalen precis, hann få 2,65 på lill-muraren...kanske på väg ur den monstruösa oflytsperioden...
|
Citat:
Kan nog rekordsänka med närmre 3 sekunder - stor fördel utav att vara 4 år... |
Citat:
Kan givetvis ha fel men 1,46 ggr, Är för ett lågt odds. Helt riktigt kan det vara så Fulsprit, Att han rekordsänker lär krävas känns det som. |
Citat:
|
Citat:
Nej, minst två ggr måste fås - orutinerad och första med auto, så självklart att spela emot med en liten slant... |
Moe Tabac nu - vinnare!
|
Citat:
|
Citat:
Hoppas givetvis att Moe Tabac höll undan.. |
Vad fasiken! Skit, stryk med en fucking nos!!!
|
Citat:
Tack, men det var faan vad svårt det var att få in något för mig ikväll/dag! :cheers: |
Bravo Sabotage - spets och slut!
|
Hahahaha, under 1.10 i sin andra start på en något tung bana - ur led är tiderna!!!
|
Det blev minst sagt lite väl tufft lopp för Peter klaring. Hård körning sen en körare under loppet med. Höll ändå ok.
|
Ok det va ju snällt mot spelarna.
|
Nolimitjimmy 3,10 ggr, Nu 2,36 ggr äää nu 2,22 ggr...
Och är nu favorit 1,61 ggr.. Hoppas spel men ser loppet.. |
Nu när det är spel till ett tvåhästarslopp syns det verkligen att svenska atgs spelavdrag är alldeles för stora . Blir väl 1,70 i v odds om båda hästarna spelas lika mycket och i längden är det ju rätt förödande vad gäller chanserna att gå plus.
|
318000 spelat på vinnarspel i detta lopp???
|
Tala om träningspass!
|
Jaaaa!! Jag satte tvillingen 1-2 :)
|
Citat:
|
Citat:
men som du sa, 318 446 kr i omsättning.. Nog en hel del som satsat sina sista pengar nu i sista loppet.. |
Gick på snacket och lirade allt på Peter som utlovade seger med sin 2a ... Han har gjort så förr och då har hästen vunnit men nu va har Markus tvungen att döda hästen och sig själv av nån konstig anledning som bara han vet.
|
Citat:
|
Jag satte 50 kr V på båda startande i sista loppet så jag fick lite självförtroende med ett spel som satt ! :rolleyes: :lol: :smoke:
|
Citat:
|
3 av de 4 största V64 vinsterna i kväll gick återigen när det är jackpott till de skickliga tyskarna. Dom är grymma helt enkelt på att dammsuga vinstpoolerna när det är jackpott.
|