![]() |
Såhär fick det bli
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-07-27, 18:17 Hagmyren Lördag 2019-07-27 Start: 18:20 Kostnad: 225,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Antonio Tabac 2: 3, 4, 12 3 x 75,00 kr = 225,00 kr. Totalt: 225,00 kr. Rättningskod: JZW TTS JVR |
Helvete!
Sitter på flera fina DD med Charrua Forlan. Vinner ju detta loppet alla jävla dagar om inte Örjan pisseörjan ska hålla på att bråka i 1.06 tempo! Sopörjan! |
Haha, vad tänkte Örjan med. Svarar Charrua bara för att jävlas och ger upp loppet. Fyfan vad glad man är att man avstod spel på DDn
|
Charrua grym
|
Skeeeeet då.
Jävla torsk-dag. |
Vackert Erik:claps:
Nu håller vi tummarna för 2,3 eller 4 för DD till 43, 34 resp 13 ggr 200 kr. |
Väldigt fin spik o vinnare Erik tack för kaffet:clap:
|
ge mig en favorit till nu då så kan jag titulera mig som V5-experten! Haha. 494 kronor kan rädda upp dagen lite halvhjärtat!
V75 åkte jag på när Muscle Hustle galopperade... annars 2 och 4 i sista! Usch, vad tråkig lördag totalt sett! |
Ibland undrar man med Örjan, när han är chanslös så svarar han gärna spets men har han att köra med så släpper han mer än gärna
|
Citat:
Blir då nu ett vinnarspel på favoriten på V75 spelet men har inte det lägsta oddset. Fan, Nu gick oddset ner dramatiskt, Återstår att se om det blir något vinnarspel.. |
Citat:
|
Citat:
Blir kanske ändå ett vinnarspel! :) men hoppar då oddset nu är 2,36 ggr.. Hann sätta 50 V! :) |
Blir all in på Down and Dirty x 500kr...
|
Formen på G igen! Så satt V5 åtminstone på en "30-lapp". Men ändå minus idag hittills!
Bägge spikar på V75 men det blev helfel i alla övriga lopp. Fem sexor blev det där, men tror ingen gråter att vi missade 729 kronor för att vi plockade bort storfavoriten i tredje avdelningen! Skönt att något sitter åtminstone då den senaste tiden har varit ett smärre helvete! |
Vilken djävla slutkurva!!!
|