![]() |
Uffe såg jävligt segersäker ut i sista kurvan. Kollade bara bakåt....
|
Citat:
|
Trots debaclet i avd 3 så lycka till i avsl shooter, kan bli bra med sås åt dig!
Kör hårt |
Citat:
|
Grymt överodds på DDn nu om 4an vinner nu - 30.09!!!
|
Citat:
Snygga spikar och snyggt system ! Synd på fadäsen med Blesa bara...var värt ett bättre öde även om det blivit stor skillnad på utdelningen såklart. Lycka till i sista nu, håller en tumme för att den tredje Djusen också får vinna ett lopp ! :cheers: |
Citat:
;) |
Lite surt på viktningen idag.
Nåväl, vi tar nya tag! :KO: http://www.bilddump.se/bilder/201907...131.223.97.PNG |
Fin avslutning i alla fall.
|
Såja - gött mos och en riktigt bra dag - tack, ATG och diverse bettingsajter, hehe!
|
Citat:
Grattis |
Du kommer få en bra slant shooter , be so sure !
|
Citat:
|
1,8 millar för åttan. 5000 spänn för sju.
10 612 spänn blev mitt facit. Nu taggar vi upp inför lördagens V75:a. |
Citat:
Lider med dig och hoppas du blir rikligt belönad ändå! |
Citat:
|
Grattis shooter till 10 lax .. Jag förstår dock ditt vemod till 110% ;/
|
Tack Dahle och Bowery! Man får se det som att det i alla fall är bra pengar in. :)
|
Snyggt lirat Shooter!
:KO: |
Citat:
Otroligt snyggt spelar för en relativt låg insats , hatten av ! |
Citat:
Grattis, Shooter! :cheers: |
Så sne nu när 4an vinner och det blir bra deg på 7an att jag väljer Per före Örjan är för mig i efterhand helt ofattbart.
|
Tack alla!
|
800 kr istället för runt 7000 är ruggigt tungt speciellt när man åker på ett garderar lopp där 2an hade gett mig och shooter samma summa.
|
Citat:
|
Citat:
|
Lite som jag har sagt tidigare om Tangen Haap.Det är väl en häst för vintern och regn man vet precis när man skall lira hästen
Lite otur igår med Art Kjervald och Osens Prinsessa kommer snart få betalt på minna nordsvenskar i loppen. |
Grattis Shooter skrällen är tuff att få med.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Det ger otroliga pengar på V86 om det kommer en orankad själv tycker jag att det är för svårt och för att ha chansen är det reducerade system som gäller och då kan man som igår få med kallblodskungen Jomar Blekkan som en C-häst
Kommer det så att man kan spela reducerat kommer jag då jag tycker det ser spelvänligt ut och då jag har läst in loppen fram å baklänges då eventuellt prova att starta upp ett andelsspel men inte varje omgång utan då man har något att ta på.... |