![]() |
Citat:
|
Allt är annorlunda beroende på allt annat. Det är knappast något nytt.
Sportsliga prestationers sagolikhet beror dock betydligt mindre på de yttre omständigheterna. Iaf enligt mig. Att veta detaljer som ovan har jättebetydelse om man har spelglasögonen på. Men för de sportsliga prestationernas sagolikhet kvittar det. Iaf för mig. Sånt mäter iaf jag utifrån aktuella förutsättningar. |
Verkar som att det kommer bli fin-väder! Som vanligt i extra-omgångarna ser man att det inte pluggats speciellt mycket från spelarhåll, många lopp som är "konstigt streckade".
|
Kommer vara växlande molnighet med mest moln. Dock blir det uppehåll under hela kvällen. Det kommer även vara medvind på bortre långsidan.
|
Banmästaren.
Känner banmästaren som heter Henriksson och är grym.
Oavsett väder så gör han alltid det bästa möjliga. Jägers bana blir aldrig hård, men den kan bli smetig vid mycket regn. Men någon fara för barfotakörning det blir det aldrig. Han heter Jan Henriksson och bor i billeberga. ???????? |
Som et ser ut nu är det väldigt lite regn över Jägersro men sånt kan ju ändras snabbt.
|
SMHI's kaffesump spår att det inte blir ngn nederbörd alls i Malmö i kväll.
|
Roliga spiken - Roller Coaster Ås är ju struken..... :(
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
ÖK till spets, släpper till "hästpiskaren"/stallkamraten? Då lär det bli tempo hela vägen. Även om BG's häst galopperat i tre raka, så kommer de se till att hålla den i trav när det vankas 600k i förstapris. |
Molnigt/Mulet men uppehåll i Malmö från mitt hotellrum. Lär bli sagolika tävlingar när ja är i Malmö från Göteborg. Det var sagolikt igår på Tivoli över bron.
|
Citat:
|
Ser rätt favoritbetonat ut. Bara spika allt o bläddra vidare.
|
Lopp 3. Varför Kör Örjan favoriten och inte alexander? Acciao är storfavorit men kommer den ens få köra i ledning nu?
|