![]() |
Djäkla galopper som förstör mina lir hela tiden...
|
Citat:
(bara Fullpoint kvar på den) Hoppas o tror ändå att Wild Love plockar ner den bara han inte tar det för lugnt i kön. |
TVILLING
Inlämnat: 2019-07-27, 22:41 Kalmar Lopp 7 Lördag 2019-07-27 Start: 22:48 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 4, 10 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: MZZ ZWX KQN |
Måste bara försöka med Wild Love - bäst kapacitet tillsammans med Ultra Bright som dock inte gjort någon glad på länge. Wild Love vinnarspel och tvilling med Pippi Roc (trots överhängande galopprisk)...
|
Men för helvete händer med Tv-oddset. Spelade när det var runt 7, nu är det nere i 4! Suck! Jaja, får väl hoppas den är lika klar som jag tror men det är så mycket som kan hända så 4 i odds känns ju inte så spännande!
EDIT: Suck! Bra med dessa galopper! S******************************G |
Citat:
|
Så där ja, - perfekt!!!
|
Bägge spikarna inne hoppas på favoritfall nu i dem sista !
|
Citat:
Vi tar den i finalen, tyvärr till lägre odds, men 6, 7 ggr borde vi få... :cheers: |
Kan Dan Ottosson få rinna undan i spets nu tro? :rolleyes:
:KO: |
Citat:
Skoryck, runt om i finalen - nu blir det åka av!!! |
Varför i helvete skall de visa repriser från V75 tidigare idag för - helt obegripligt! Vad med defilering, värmningar och provstarter???!!! Djävla nötter!!!
|
Vinnarspel på Tengil Face - toppform och bra läge... Även en lite tvilling med Neon Hagh som är kapabel men med en av de sämre kuksarna, tyvärr...
|
Härliga tider, hehe!!!
|
Snygg Fulsprit! Gick undan fint så fort han såg upploppet!
Upp till Håkan K Persson för att jag ska få med mig något från kvällen! En platsraket som lever men Fullpoints som sista häst och min 80 raders V65 spik på Fullpoint! Jobbajobba! |