![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
osv osv..... Varför skulle just en Åbergs-vinst vara kvittot som behövs för att han ska räknas vara en av de bästa vi har i landet? Det var han långt innan Åbergsvinsten. Det var bara ett lopp i mängden av alla hans framgångar. Aetos är ett monster, där håller jag med dig såklart. Svider enormt att jag sprack på den på Elitloppssöndagen. Hade räknat ut att Gula favoriten och enkelspårige albanskåningen skulle knäcka varandra. Men missade ändå Aetos. Dyrköpt läxa kan man säga. |
Citat:
Flerbong på favoritrader på 3-pott-spel är garanterat minus-EV. Men jag hoppas såklart du får in den. |
Citat:
|
Han ropade ut vinnaren lite väl säkert där va?
|
Jäklar vad het Eriks häst blev. Dubbla gungar och då är det hopplöst.
|
Vilken insats av Lövgrens häst. Vad vore en stor unghästfinal utan hästar från Jägersro? :)
|
Lövgren
Spikade Global Anarchy på DD (också spik på systemet men där är jag borta) mot alla och en extra slant mot 8. Tack Lövgren!
A-häst! |
Citat:
"Rätt" val om man tror på just de här som vunnit....är att stå över V75. Även om det blev en liten oddsare nu i sjätte så är det inget bra att ens försöka med de här favoriterna. |
Citat:
Jag hade #5. Det underlättade en smula för dig. |
Två Global hästar och en vinner och den andra tvåa:) fin tvilling om man uppmärksammar sånt.
|
Då kan man stänga ner för dagen och vänta på startlistorna till Åby nästa lördag som ska komma om två timmar . Åbys stora pris blev väl inte riktigt vad man hoppats på med det förstapriset.
Härliga Hästar i dagens E3 uttagningar. |
Ja, given spik...
|
Avslutar med en Trio.
TRIO Inlämnat: 2019-08-04, 16:59 Bergsåker Lopp 10 Söndag 2019-08-04 Start: 17:08 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 1 Järvsömalla 2:a: 5 Wilkas 3:a: 8, 10 2 x 30,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: VKK DHK RGF |
Citat:
Den var jättebra. Påstår man annat är man blind. Jag hade dock hellre sett någon annan Jägersro-tränare i finalen. Lövgren unnar jag aldrig något sedan han visade sina rätta färger för en tid sedan i "info-debatten". JLs åsikter i det ämnet var smått hårresande korkade. ( Fast JL är inte någon "riktig skåning" kanske? ) |
Citat:
|
Citat:
Malmö är en härlig stad. Oerhört mångkulturellt med allt från norrlänningar till albaner och det talas mer än 140 olika språk där nu. Det avspeglar sig så klart också inom travet här nere. |
Citat:
|
Citat:
|
Idiotkörning. Förstår inte vad de tänker med ibland.
|
418 ggr!! Skön avslutning på dagen!
|
Citat:
|
DD
Körde bara 5-kronors men bra pengar ändå.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-08-04, 10:17 Bergsåker Söndag 2019-08-04 Start: 16:48 Kostnad: 64,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Global Anarchy 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 12 x 5,00 kr = 60,00 kr. Avgift 4,00 kr. Totalt: 64,00 kr. Rättningskod: ZKH CDB VFJ |
Citat:
|
Citat:
|
Hungrigaste kusken för spets vinner väl E3 för stona, Global Anarchy på spår 2 och Mascate Match på spår 3. Men jag är väl lite inne på att Dior Ima från spår 6 kan överraska! Allt gick snett i försöket.
Sen är det väl frågan om vem av Aetos Kronos (spår 3) och Global Adventure (spår 2) som är tuffast. För inte kan väl Belker (spår 1) rubba dem hur det än blir kört? Björn och Åke Lindblom valde 9 istället för 4-5, obegripligt! |
Citat:
|
Citat:
|
Röda trådar ser man ju hela tiden i trav och spelar lite därefter och går det in så gör det. Som med vilket lir som helst.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|