![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Jairo 14 av 17 lopp topp tre när den haft spår ett eller två! Jag är förhoppningsfull!
|
Citat:
|
Citat:
|
PROOOOOOOOOOOPULSION!!!
|
Citat:
|
Ha ha. Dom kör verkligen loppet i halsen på Propulsion.
|
HIPP HIPP HURRA!
Satte DD åtminstone. Spelpengar till Romme. Redan klart system där. Blir 40 spänn! Usch, tung dag ändå! Jag börjar dock bli van! |
Lite synd att inte fransmannen förstod att Eriksson släpper, men inte så lätt att veta när man kommer från ett annat land...
|
Bergh är en jävla sopa. Kör fortfarande bara för att förstöra för alla andra med sina jävla lik.
Sen 5an.....gick ju bra, utan mongona så hade 4an iaf fått chansen |
Ultion Face får bli "räddningsplankan" - två spel ikväll - laddar upp för i morgon. Mina nya favoriter kallbloden då... Topptrav!
|
Favoriterna vinner. Ett par V75-or och en V5 ger en tusenlapp netto. Får man vara nöjd med.:claps:
|
ATG är dagens stora vinnare, stort grattis!:rolleyes:
|
Snacka om att V75 kollektivet torskat pengar senaste omgångarna. Idag konfiskerade väl atg sanslösa 70 miljoner i spelavdrag och jackpott på 5 och 6 rätt. Inga småpengar minsann.
Och i morgon lägger dom in en sådan där totalt meningslös extra V75 omgång från Norrland. Fattar inte att alla ni som sitter och spelar på i stort sett allt 7 dagar i veckan har råd. Det hade jag definitivt inte haft trots en bra inkomst. |