Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 med Åby Stora Pris - 10 aug (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36659-v75-med-aby-stora-pris-10-aug/)

mikaels 2019-08-10 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 632995)
Snacka om att V75 kollektivet torskat pengar senaste omgångarna. Idag konfiskerade väl atg sanslösa 70 miljoner i spelavdrag och jackpott på 5 och 6 rätt. Inga småpengar minsann.

Och i morgon lägger dom in en sådan där totalt meningslös extra V75 omgång från Norrland.

Fattar inte att alla ni som sitter och spelar på i stort sett allt 7 dagar i veckan har råd. Det hade jag definitivt inte haft trots en bra inkomst.

Olle, morgondagens v7:a är årets höjdpunkt, gissar att du missat något;)...

tornado 2019-08-10 19:03

Citat:

Snacka om att V75 kollektivet torskat pengar senaste omgångarna. Idag konfiskerade väl atg sanslösa 70 miljoner i spelavdrag och jackpott på 5 och 6 rätt. Inga småpengar minsann.

Och i morgon lägger dom in en sådan där totalt meningslös extra V75 omgång från Norrland.

Fattar inte att alla ni som sitter och spelar på i stort sett allt 7 dagar i veckan har råd. Det hade jag definitivt inte haft trots en bra inkomst.

Bara att öka insatserna gasa på

Allt är spelbart
inget är omöjligt

Kul omgång ??

REDAN glömt

Å de var föööööörväntat

777 2019-08-10 19:03

Citat:

Hej Olle!

Jag spelar bara V75 plus att jag satsar miniminibelopp på mitt spel.

Tror att jag måste avstå från V75 fram till höst/vintersäsongen. Kanske ska pröva V64.

shjuve9le 2019-08-10 19:09

Inte lirat annat än en DD, som satt såklart ;)

Men Robert bergh har faktiskt kört som en åsna. Gasar å trycker upp tempon, sen dalar han genom fältet. Absolut inte kört för bästa placering

olle 2019-08-10 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 632996)
Olle, morgondagens v7:a är årets höjdpunkt, gissar att du missat något;)...

Ha ha. Var väl Johan Lindberg som norrlandsälskare som fick den omgången med kallblodskriteriet att bli V75a för några år sedan. Men att säga till er som tycker i princip vartenda travlopp som körs är intressant och har råd att spela så mycket så kan man såklart inte säga annat än att det är fantastiskt kul att atg erbjuder er V75 spel även i morgon. Men det är väl först kvälls V65a i kväll och lunchtrav i morgon att bena ut för er :)

mikaels 2019-08-10 19:14

Imorgon Olle, så går Lill Alfred ut, hur mycket den kan sänka vet jag inte, men en hel del gissar jag...en-procentare just nu...

Fulsprit 2019-08-10 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 633000)
Ha ha. Var väl Johan Lindberg som norrlandsälskare som fick den omgången med kallblodskriteriet att bli V75a för några år sedan. Men att säga till er som tycker i princip vartenda travlopp som körs är intressant och har råd att spela så mycket så kan man såklart inte säga annat än att det är fantastiskt kul att atg erbjuder er V75 spel även i morgon. Men det är väl först kvälls V65a i kväll och lunchtrav i morgon att bena ut för er :)

Grinig???

AmaerildeRimfrost 2019-08-10 19:26

Olle är sur att Legolas inte fungerar! När det går dåligt på travet försöker jag se de som att det var en bio jag var på. Funkar oftast inte!

mikaels 2019-08-10 19:32

Tror inte Olle är sur, mera princip-fast...oftast bra att vara;)...

HuBBaBuBBa 2019-08-10 19:42

Där ser man hur mycket skitsnack det är. Som om Henna Halme skulle vinna en v75 final. Skulle inte tro det. 4 så upphåsad hit och dit. Lås 6,9 på Björns hästar. Enkelt. Började gardera brett där när Björn snackade ner sin häst och bara dundrar till ledningen och vinner enkelt. Bättre lämna in systemet innan allt skitsnack som får en på fall. Det ända dem sk proffsen kunde komma med va en DD med 5 8 mot 9 oj vilken DD.

olle 2019-08-10 19:42

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 633004)
Olle är sur att Legolas inte fungerar! När det går dåligt på travet försöker jag se de som att det var en bio jag var på. Funkar oftast inte!

Där kunde man i alla fall spela på i stort sett allt vad gäller trav med mycket goda förutsättningar i och med att dom betalade ut mer än det spelades för, men är ju helt andra förutsättningar hos svenska atg. Ingen kan långsiktigt gå plus genom att varje dag se spelvärde på deras streckspel med spelavdrag på 30-74 procent. Det kan jag lova. Var därför jag undrade hur ni som gör det har råd (och givetvis tid till det).

TOBYTYKE 2019-08-10 19:52

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 633013)
Där kunde man i alla fall spela på i stort sett allt vad gäller trav med mycket goda förutsättningar i och med att dom betalade ut mer än det spelades för, men är ju helt andra förutsättningar hos svenska atg. Ingen kan långsiktigt gå plus genom att varje dag se spelvärde på deras streckspel med spelavdrag på 30-74 procent. Det kan jag lova. Var därför jag undrade hur ni som gör det har råd (och givetvis tid till det).

"The house always wins"

In med pengarna bara Olle och acceptera ditt öde.

AmaerildeRimfrost 2019-08-10 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 633008)
Tror inte Olle är sur, mera princip-fast...oftast bra att vara;)...

Bra och bra. Ibland måste man ha lite kul också.

olle 2019-08-10 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 633016)
Bra och bra. Ibland måste man ha lite kul också.

Är det ett roligt liv att sitta och kolla på trav och spela bort pengar 7 dagar i veckan? Det blir väl kul först när man tittar och spelar då och då.

viking90 2019-08-10 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 633017)
Är det ett roligt liv att sitta och kolla på trav och spela bort pengar 7 dagar i veckan? Det blir väl kul först när man tittar och spelar då och då.

Är det ett roligt liv att flera gånger i veckan håna/ifrågasätta/klanka ner på folk som i ditt tycke spelar för mycket?