![]() |
Citat:
|
Citat:
Allt är spelbart inget är omöjligt Kul omgång ?? REDAN glömt Å de var föööööörväntat |
Citat:
Hej Olle! Jag spelar bara V75 plus att jag satsar miniminibelopp på mitt spel. Tror att jag måste avstå från V75 fram till höst/vintersäsongen. Kanske ska pröva V64. |
Inte lirat annat än en DD, som satt såklart ;)
Men Robert bergh har faktiskt kört som en åsna. Gasar å trycker upp tempon, sen dalar han genom fältet. Absolut inte kört för bästa placering |
Citat:
|
Imorgon Olle, så går Lill Alfred ut, hur mycket den kan sänka vet jag inte, men en hel del gissar jag...en-procentare just nu...
|
Citat:
Grinig??? |
Olle är sur att Legolas inte fungerar! När det går dåligt på travet försöker jag se de som att det var en bio jag var på. Funkar oftast inte!
|
Tror inte Olle är sur, mera princip-fast...oftast bra att vara;)...
|
Där ser man hur mycket skitsnack det är. Som om Henna Halme skulle vinna en v75 final. Skulle inte tro det. 4 så upphåsad hit och dit. Lås 6,9 på Björns hästar. Enkelt. Började gardera brett där när Björn snackade ner sin häst och bara dundrar till ledningen och vinner enkelt. Bättre lämna in systemet innan allt skitsnack som får en på fall. Det ända dem sk proffsen kunde komma med va en DD med 5 8 mot 9 oj vilken DD.
|
Citat:
|
Citat:
In med pengarna bara Olle och acceptera ditt öde. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|