Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla 14 augusti (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36736-v75-solvalla-14-augusti/)

Stekel 2019-08-14 21:09

Mest överstreckad i hela loppet, ska klaffa helt perfekt för att den ska kunna vinna och är nästan favorit på feta 16%...jaja, så länge det inte är några riktiga pengar på gaffeln går väl det bra. Mot lördag!

ExtremtRik 2019-08-14 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 633559)
Ja helgarderat med 1 & 12 för den vankelmodige som inte vågar spika piraten i augusti, eller för äventyrs skull inte vet skillnaden på en kapare och en pirat :p

Äsch då, spikade Piraten och lirade inget annat än V75 idag, får väl ändå tacka den/de som vaskade fram plusinfon på Captain Morgan, olle och någon annan !

:cheers:

(Katastrof på V7an men visst, går man mot några favvisar en sån här omgång ...)

:drunk:

Altoc 2019-08-14 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 633785)
Vilket härligt stayerlopp. Precis så det ska se ut. Överhuvudtaget fantastiska lopp i kväll. Nu siktar jag på lördagen. Inte tid för travet innan dess.

Ser ut att kunna bli någon millimeter regn i Örebro på lördag, så lika bra du lägger ned dom tankarna direkt!

Nicklas 2019-08-14 21:11

bra försök av west wing. fick lite för tungt lopp. Satte 7an dock fin mille utdelning. :rolleyes:

olle 2019-08-14 21:12

Av de 37,3 miljoner som omsattes ikväll fick spelarna tillbaka 9,7. Snacka om konfiskering. Tänk om legolas kunde dra igång streckspel igen i stället för dessa skräpspel hos svenska atg.

Trazan 2019-08-14 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 633763)
Vilket lopp vi fick se. Detta lopp kommer man också drömma om till vintern när hästarna kutar runt på 18 tider på stenhårda vinterbanor. Örjan på Milliondollarrhyme och den hade vunnit .

Är du säker på det? Vad skulle han gjort annorlunda? Tycker Fredrik B (för en gångs skull) gjorde ALLT rätt.

Fulsprit 2019-08-14 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 633751)
Som jag sagt tidigare idag spelar jag bara en rak DD 9-1 till 15 ggr fläsket.


Så fruktansvärt snyggt! Kudos till en av de bästa spelarna och anekdotmakarna på sajten - kudos och grattis, grabben!

:cheers:

mackpeter 2019-08-14 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 633786)
Me like! Älskar dina anekdoter Mackpeter - mera sådant! Oerhört kul med starka kvinnor inom denna mansdominerande värld!

:cheers:

Jag älskar Margareta som människa. Om du bara anar hur enorm manslukerska hon varit. Ni machokarlar ligger i lä.:evilgrin39: En annan gång skall jag berätta en sann historia om hur ödmjuk hon kan vara.:yes:

Altoc 2019-08-14 21:16

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 633793)
Av de 37,3 miljoner som omsattes ikväll fick spelarna tillbaka 9,7. Snacka om konfiskering. Tänk om legolas kunde dra igång streckspel igen i stället för dessa skräpspel hos svenska atg.

Rune kan inte fortsätta med sin Ebberöds Bank hur länge som helst.
Dessutom - vill du kunna fortsätta njuta av den fina sport du berömt hela kvällen, då är det inte Legolas du ska gynna. Från det parasitbolaget kommer det inte ett rött öre till travsporten!

Trazan 2019-08-14 21:16

Någon som har koll på hur mycket ATG konfiskerat till Sundsvall Open Trot-lördagen? Fylldes ju på med 14,5 miljoner nu i vart fall.

ExtremtRik 2019-08-14 21:16

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 633793)
Av de 37,3 miljoner som omsattes ikväll fick spelarna tillbaka 9,7. Snacka om konfiskering. Tänk om legolas kunde dra igång streckspel igen i stället för dessa skräpspel hos svenska atg.

Alltså, gillar idén med P76 men Legolas :idiot: ska ju funka att lämna in osså !! :rant: :hurt: :thumbdown:

Strappa71 2019-08-14 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av Trazan (Inlägg 633798)
Någon som har koll på hur mycket ATG konfiskerat till Sundsvall Open Trot-lördagen? Fylldes ju på med 14,5 miljoner nu i vart fall.

Det var 22.3M innan kvällens konfiskering.

Altoc 2019-08-14 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av Trazan (Inlägg 633798)
Någon som har koll på hur mycket ATG konfiskerat till Sundsvall Open Trot-lördagen? Fylldes ju på med 14,5 miljoner nu i vart fall.

Multijackpotten var 22,3 innan ikväll. Så 36,8 nu.

Fulsprit 2019-08-14 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 633796)
Jag älskar Margareta som människa. Om du bara anar hur enorm manslukerska hon varit. Ni machokarlar ligger i lä.:evilgrin39: En annan gång skall jag berätta en sann historia om hur ödmjuk hon kan vara.:yes:


Jag är sååå avundsjuk på er som har eller haft en insikt som de flest inte har inom sporten. Därför är jag så intresserad av dessa historier från insidan, så fortsätt gärna med dessa. Ja, man ser att hon brinner för hästarna och sporten och vem slulle vilja ta detta från denna starka kvinna - kudos till henne på alla vis! Och dig, Mackpeter för att du förtäljer oss från insidan!

:cheers::smoke::clap:

Fulsprit 2019-08-14 21:23

Vann till 1.47 sist i odds - nu över 50 ggr fläsket - vad missade spelarna???!!!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved