![]() |
Vad gör Emilia Leo? Varför pressa sådär ... sist i mål. Inte kört för bästa prestation iaf.
Pissl.... |
Citat:
Det där blev kört precis enligt badkaret, hård spetskörning och Leo i dödens! Trodde ändå inte att Volnik skulle hinna fram när den satt dyngsist! |
Och Tarzan kör fast Snowstorm Hannover i rygg på Goop. Satt ju nästan i hjälmen på honom på upploppet.
|
Citat:
Hon skulle väl försöka vida att kvinnor kan. Ja jag är en mansgris, kvinnor kommer ALDRIG bli lika bra som män , oavsett sport, det som nu är en riktig sport dvs. |
Citat:
|
Varför frågar han inte varför hon gasar på och förstör för ca 50 % av alla som investerat riktiga pengar? Fan dom måste våga fråga lite värre frågor.
Hur tänkte du när du körde upp i dödens med en sämre häst som var slut 500 kvar ? Frågor? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Atg som riggar loppen för o ge viss utdelning :ohmy:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fegt svar, eftersom hästen , som tom emilia borde vetat, inte vinner mot 1an häst mot häst i nuvarande form, om jag kan räkna ut det hemma i badet med en öl i handen så borde ju hon kunnat det med. Jaja , har inte lirat , väntar på dubbeln så jag skiter egentligen i om den dog efter mål . Men det är alltid samma svar, som i politiken, ingen får sticka ut och ställa en obekväm fråga. Trist. |
Citat:
|
Citat:
Det är en riktigt sur-gubbig kommentar du gör. |