![]() |
Dahle vad har du i sista då? Kom igen nu ;)
|
Synd kompis;///
|
Alltså Ulf kan dra åt helvete enligt min mening. Bara gått back på denna kuskgubbe senaste tiden så man ledsnar rejält på han.
PS. Menar inte detta men blir lite förvånad över hans ickevinnarinställning han verkar ha för dagen fast han vann ett lopp igår. Jämför med Björn |
VINNARE
Inlämnat: 2019-08-12, 21:02 Färjestad Lopp 9 Måndag 2019-08-12 Start: 21:15 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer 3, 7 2 x 100,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: VFB JHT PBF Vet inte varför jag inte spela en rak på 200 istället ??! Aja.. liten tröst peng tillbaka |
Jorma.... :cry:
Jobba lite så hinner du fram.. |
Tyvärr
Valde o inte spika i första favoriten utan i sista, Fighting Bax Nya tag imon :KO: |
Citat:
|
Citat:
Men jag trodde den skulle va lite bättte Med spik i första så sitter den då 7 var första reserv, men man gillar o krångla, hehe |
Citat:
|
Fighting Bax behövde loppet. Lite seg häst verkar det va. Inte speedig för 5 öre.
|
Citat:
:KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sen att jag väljer o ta tre hästar i första istället o spika, blev avgörande. Peder Mykla var första reserv i sista, så den kommer med på tre streck. Men lätt efteråt Viktigast att man hittat formen igen efter en svacka |